Nem lehetetlen beállítani, bár nem is egyszerű. Nagyobb nyomaték kifejtésénél hajlamos automatizálódni 4-5-6-7(-8) fokozatban, de ez általában a menetes racsni miatt is van. Sajnos ez egy belépő szintű váltó és zömmel menetes racsnival szerelt kerékpárokon található meg. Sajnos a racsni alatt nincs alácsapágyazva, ellentétben a kazettás agyakkal. Az ilyen hátsó agyak esetében, gyakori a tengely görbülése is, amely nemcsak a váltó pontatlan működését eredményezheti, hanem a hátsó kerék asszimetrikus elhelyezkedését a vázban. Nem árt, ha beállítás előtt a teljes váltómechanika egy alapos tisztogatáson megy keresztül. Nem árt ellenőrizni a bowdenház, bowden, váltókar épségét sem. Előfordulhat, hogy a bowden egyszerűen csavarodik, vagy megszorul!
Túra, trekking, enyhe terep. Durvulásra semmiképpen! Ha megteheted, ne ezen spórolj! Ha nem zúzod, sokáig bírni fogja.