Sram Force hátsó váltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 29.795 Ft - 72.195 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




freeridee avatar
46 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon könnyen vált meg terhelés alatt is sárban is megállja a helyét nagyon tartósak meg a váltógörgők is csak néhyány honap után kotyogott annyira hogy le is kellet cserélni  nagyon egyszerü beállitani

 

mindenkinek ajánlom

Hátrány

néhány hónap utaán kotyog de annyira hogy le is kell cserélni

Ennyiért vettem
25000
13 olvasó 15%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típusszám :
  • Force CX1
  • Force
  • Force WiFli
  • Force 22

 
fokozatszám:
  • 10 (Force, Force WiFli)
  • 11 (Force CX1, Force 22)

 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram RED 22 & Force 22 váltókarok


 
váltókanál:

Karbon-alumínium


 
váltógörgő:

AeroGlide™ váltógörgők


 
színválaszték:
  • szürke
  • fekete

 
további információk:
  • Exact Actuation Ratio

tömeg:
  • Force: 178 g
  • Force 22: 178 g
  • Force Wifli: 190 g
  • Force CX1: 261 g

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Force termékkel kapcsolatban: