Campagnolo Record hátsó kerékagy

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 36.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nem record. Athena. De ha az jó, milyen lehet a Record? : -)

A zárt csapágyazás minden előnyét adja.

Könnyebben-jobban-szebben forog, mint a shimano agyak

Jobb a porvédelem, tartós és elnyűhetetlen, az enyémnek még acél kazettatestje van, örök élet.

 

Hátrány

Kőnehéz. (Athena.. 530 gramm körül van a drága). Ritka állat (főleg a nyolcas rotorral szereltek..) emiatt általánosan drága. Könnyű beszerezni,de jó áron meg nem.

 

Tapasztalat

A shimano 105-nél azt írtam, jól forog. Minden relatív, ehhez képest áll, mint a cövek.

Nagyon puhán fut, ma fejreállított bringában megpörgettem a hátsó kereket, fölmentem kávét főzni, de nem volt otthon tejszínke, átmentem érte a sarki közértbe, de addigra kihűlt a kávé, újra megmelegítettem, beletettem a tejszínként, megittam a kávét, s eszembe jutott,hogy feje tetejére állítva hagytam a kerékpárt. Lementem, és forgott a kerék.

A hirdető úgy mondta "remekül forog, klasszikus campa-racsnihang". Hát szépen muzsikál, mondhatnám, úgy szól, mint egy Chorus. (bocsánat Athena agyaim vannak, nem Record, nem is chorus, de ha azok ennyit tudnak, a Recordot inkább nem képzelem el) Bár a Khamsinhoz képest nématajték.

Eddig csupán kb. 100 kilométerben volt részünk együtt, de úgy érzem, ez egy gyönyörű barátság kezdete.

Ja és: Made in Italy gravír... vö. Khamsin taiwan.

Erre ajánlom

Én bármire. Megy, hasít, forog. És szépen polírozott.

Ennyiért vettem
30kerékszettbensorralgumival
Csatolt képek
Campagnolo Record hátsó  1998 kerékagy
Campagnolo Record hátsó  1998 kerékagy
Campagnolo Record hátsó  1998 kerékagy
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

don-ciccio avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
könnyű,alu tengely,alu rotor,4 helyen csapágyazott és GYÖNYÖRŰ! profi cucc. nagyon tartós,örök élet plussz 1 nap. mavic helium súlyban lévő kereket lehet vele építeni.
Hátrány
a gyorskioldó kicsit nehéz,de az is GYÖNYÖRŰ!
Tapasztalat
a shimano se tudott jobbat kitalálni. az új dura-ace agyak ugyan ilyenek.
Erre ajánlom
országútra mindenkinek! általában a campa cuccok jobbak a shimano-nál. főleg a középkategória. használtan is érdemes megvenni,így olcsóbban is hozzá lehet jutni
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

10 (campagnolo kompatibilis)


 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

alumínium


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:

231


 
villasaru távolság (mm):

130


 
furatszám:

32/36


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Record hátsó termékkel kapcsolatban: