DT Swiss Cerit első tárcsás kerékagy

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2005 (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Akosh avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Eddig bevált - erősnek tűnik, szerintem jól fest x223-ban.
Hátrány
Hátsó agy - uis "szett" van nekem belőle - eleinte kotyogott. Senki nem tudott rá megoldást, amíg ki nem derült, hogy van egy kb. fél mm-es hézag benne, ami miatt nem tudott belül összeállni. Más kérdés, hogy így is használtam egy ezrest, és most egy kicsi hézagolóval megtoldva, normálisan összeszerelve látom, hogy semmi baja sem lett ettől.
Tapasztalat
4 répa amiatt, hogy gyárilag nem volt teljesen OK.
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.