Hátsó kerékhez illő párjáról (lásd Joytech 734SE kerékagy vélemények) részletesebb jellemzést írtam. A közös tulajdonságokat itt nem akarom betű szerint megismételni, inkább a különbségeket, illetve az egyedi jellemzőket hangsúlyoznám.
A csapágyak az első agy esetében sem valami híresek, méretezésük azonban ide inkább illik: a kisebb igénybevétel miatt jobban megállják a helyüket. Megfelelő beállításukat itt is eléggé nehéz elérni, de ha sikerül, örvendezhetünk, mert sokkal hosszabb ideig bírják igazítás nélkül.
A porvédelem az első kerékagy esetében is jó.
A csapágyak beszabályozása új alkatrész esetében nem tér el a hátsó agynál mondottaktól. Ezzel szemben a bejáródott csapágyakat az első agy esetében lényegesen ritkábban kell igazítani. Nálam kb. 900 kilométerenként kell ezzel foglalkozni (a hátsó agy csapágyai 300 kilométernél többet nemigen bírnak). Teljes szétszerelésre, zsírozásra bizonyára ritkán van szükség, ennek ellenére azt javaslom, a hátsó agy karbantartásával egy időben, 4000–6000 km gurulás után kerítsünk erre sort.
A tengely „közönséges” acélból készült, de itt jól bírja, hiszen nincs akkora igénybevételnek kitéve, és a terhelés is egyenletesen oszlik meg a tengely két oldala között.