- Szép
- Könnyű az A166SBT pálya agy
- Jól forog (már ameddig ld. lentebb)
- Száraz időjárás mellett használva szinte tökéletes
- Pályaagy...
- Időjárás-állóság nulla
- Gyenge menetek
Egy pályagyat nyilván pályára, por és vízmentes körülmények közé szánnak. De lássuk be pályaversenyzők nem 8ezres novatecet használnak. Ki használja tehát? A fixis, abból sem a csilivili vitrinbringás, hanem a napi közlekedő fajta.
Magyarországon ugyebár nem sóznak meg havat túrnak, inkább kavicsos szutykot szórnak mindenfelé. Na ez az agy nem erre lett kitalálva. Egy hét latyakolás után közel volt a teljes beálláshoz, így mikor egy defekt miatt muszáj volt kikapni a kereket, ránéztem mi a helyzet: zsír semmi, forgás alig. Kitörölgetés és nitrohigítós mosás után kaptak egy időjárásállóbb zsírt az elvileg karbantartásmentes és koszvédett csapágyak, kiváncsi vagyok így mit bír. Mint a képen látható, a nem használt meneten nekem még egy plusz gumiharang is van, ezek szerint hiába.
Másik dolog: menetek. Az előző tulajnak egy számomra túl nagy fogaskerék volt rajta. Szervizben kértem szedjék le- megtették, csak a menet is jött. Ergo egyik oldal teljesen kuka. A másik oldalon kapott egy bödön zsírt a fogaskerék alá, remélem az könnyebben lejön ha cserélni kell. Remélem nem egy agy/ 2 fogaskerék a teherbírása a cuccnak...
Olcsó, könnyen beszerezhető (legalábbis 36lyukasban, a 32est nehéz volt beszerezni), de semmiképp nem felsőkategóriás, nulla időjárás-állóságú, egyszerű fixi agy.