Magával a működésével, és az erősségével egyáltalán nincsen problémám, korrekten dolgozik, nagyon ritkán nem tűnik elégnek a 3 kalapács, ellenben nagyon szépen szól és működik, de nagyon általánosságban meg vagyok vele elégedve...a kalapácsok nem kopnak túlságosan, a csapágyak annál inkább, a tengely jó, robosztus, csak ha nincs hozzá anya(SKF), elég találni ilyen emelkedésűt, és menettávolságút hozzá...
szvsz a singletrack-nek a 3 ipari csapágyas megoldása jobb, abban nem megy olyan hamar tönkre
12mm-es tengelynél ajánlom is hogy merev legyen, mint a túlviagrázott nagypapa! :D
Tárcsát még nem használtam rajta, a felfogatási helyen enyhe rozsdásodást észleltem...
A csapágyak nem a legjobb minőségűek, használtban vettem és az első teendő volt, kicserélni őket, viszont a belevalók 4000/darab lennének, ezért kénytelen voltam ugyanolyan méretűt, de nem ehhez valót venni olcsóbban, mert 16 ezer újonnan nincs ez az agy, viszont ez is szétmegy 2-3 hónap alatt, majd egy fokkal jobbal(drágábbal) megpróbálom, még hogyan bírja, viszont finoman fut a csapággyal.
A porvédelme nem a legjobb, időnként ki kell tisztítani és újrazsírozni, mert úgy be tud állni a racsni, hogy fixissé válik az agy, és ahogy tolja az ember előre(!!!) úgy fordul el a pedál a lánccal együtt, és hátrafele tekerésnél is gyűrődik fel emiatt a lánc(dobja le), főleg hidegben, ami egy borzasztó idegesítő tulajdonság, nem egyszer majdnem komoly esés lett belőle, mert ugratás közben láncot dobta, érkezéskor meg gubancolódott fel mindenhova a lánc, de mondom, ha törődik vele az ember, ez nincs és nagyon pöpec kis hátsóagy!
DH, Freeride, Dirt/Slopestyle, Triálhoz édeskevés a 3 kalapács