Egy kozepkategorias, jo minosegu, eleg jo sulyban levo aggyal van dolgunk.Masfel eve nyuzom, talan ketto,evente kap kb 10 12 nap dht, a tobbit varosban, vagy koves utakon.
Ket nagymeretu ipari csapagy van a Novatec D881SB átütőtengelyes agyban, de hamar, kb 1 ev utan bemondjak az unalmast, az egesz agy lotyogni kezd.A tavtartok o gyuruvel szigeteltek, szepen illeszkednek, le lehet oket szedni, es tengelyatalakitoval normal 100 mili papucstavolsagu elso villaba is beszerelheto.
A gyari csapagyakat kiveni remalom,ra kellett hegesszunk az egyik csapagy belso gyurujere egy 25 mili hosszu 10es betonvasat, hogy ki tudjuk utni.XDCsapagycsere utan ismet szepen halkan forog, ahogy at illik.
A tarcsarogzoto fulek erosek,a menetek korrektek, az agy fenyes fekete elozalasa ellenallo, es szep.
Gyari csapagyak hamar kinyiffannak,nehez cserelni, kialakithattak volna a belso tavtartoban valamilyen peremet, hol felfekszik a csavarhuzo, csapagykiuteskor.
Jo agy jo aron, volt egy ideig Specialized atutos agyam is, a halkabban futott a gyari csapagyakal, de picit nehezebb volt, mint a Novatec D881SB átütőtengelyes agy.
Dirt,street, enuro ,dh, freeride