Nem kell az elemek töltögetésével bajlódni, ez mindig töltve van :)
Csapágyazása XT/Ultegra minőségű, tehát a tartósságával remélhetőleg nem lesz gond.
570g
Csekély gördülési ellenállás üresen is, illetve működés közben is.
300-400g többletsúly a hagyományos agyakhoz képest, amit mindig cipelni kell.
A dinamó egy profi erdőjáró kerékpárba került beépítésre, mellyel már teljesítettem 1000 km-t a legkülönbözőbb terepeken (500 magyar 500 Alpok), és korábbi félelmeim ellenére az agydinamó cseppet sem érzékeny a rázkódásokra. Annak idején mikor vettem, ez volt a csúcs Shimano agydinamó. 570 grammos súlyával a 800-900 grammos alap modellekhez képest igen pehelysúlyú. Igaz, azóta kijött már az XT dinamó, mely 483 grammos súlyával rendesen ráver az Alfine-ra, de akkor ez még nem volt opció. Csapágyazása XT/Ultegra minőségű, tehát a tartósságával remélhetőleg nem lesz gond. Elvileg csak rendesen karban kéne tartani, és akkor akár 40.000 km-t is kibír, de ez az a pont ahol felmerül a kérdés, hogy milyen gyakran tegyük ezt. Shimano ajánlása, hogy a jobb oldalt ne bolygassuk, azonban ott is ugyanolyan golyós-kónuszos csapágy van, mint a másik oldalt, tehát előbb-utóbb hozzá kell nyúlni. Ezen még nem próbáltam, de ha valaki érez késztetést iránta, akkor annyit tudok segíteni (egy olcsóbb agydinamó kárán megtanultam), hogy a kijövő vezetéket le kell forrasztani a csatlakozóról, és csak ezután lehet sérülésmentesen szétszerelni.
Város vagy XC.

