Shimano Deore hátsó tárcsás kerékagy

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK




Soggy avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Végül is egészen jól működött egy darabig...
Hátrány
Kónuszos "csoda"; silány tömítés.
Tapasztalat
Sajnos ez a kónuszos rendszer nálam nem vált be... bár nem durvulok vele. De közel 100Kg vagyok, valószínűleg ezt nem díjazza a agy (Shimano HB-M525). Elkezdett cefetül ütni a hátsó kerék, de ami még rosszabb a féktárcsa is "kileng". Szinte használhatatlan lett a hátsófék.
Ez a második (hátsó) Shimano agy amit "elfogyasztottam", elég volt. Bár ez utóbbit még biztosan lehetne szervizelni (4 hónapot használtam, legfeljebb 1000Km-t futott), de már nem szeretnék többet költeni erre az agyra. Sajnos nincs affinitásom a mechanikus szerkezetek javításához, így viszont csak a szerelő zsebét tömöm.
Inkább beszereztem egy ipari csapágyas BikePositve '06 travel Disc-et.

ps.: laikusként írtam a fentieket, tehát ne vegyétek túl komolyan. Lehet, hogy csak én vagyok ennyire szerencsétlen... ;)

Erre ajánlom
Kizárólag városi használatra, legfeljebb 80Kg-os testsúlyig.
Ennyiért vettem
6000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

10/9


 
agytest anyaga:

Alumínium


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:
  • 372 g (FH-M615)
  • 357 g (FH-M618)

 
villasaru távolság (mm):

135


 
furatszám:

32/36


 
furatkör átmérő (mm):

44/45


 
típusszám :
  • FH-M6000
  • FH-M6010
  • FH-M615
  • FH-M618

 
további információk:
  • 12 mm-es E-thru hátsó agy (FH-M618; E-thru átütőtengely SM-AX55)
  • Tartós, kevesebb karbantartás mellett Hagyományos kónuszos golyóscsapágy zsírzóbéléssel
  • Elsőrendű tömítés
  • Center Lock féktárcsarögzítés
  • 10/9 fokozattal kompatibilis

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore hátsó tárcsás termékkel kapcsolatban: