Shimano Deore LX hátsó kerékagy

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 12.600 Ft

Használt Shimano Deore LX hátsó agy
3.500 Ft
új árához képest: -72%

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

hetez0201 avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Nagyon jol gurul

-jok benne a csapágyak

-nem koszolodig a felseje

-fél évet használtam és most szedtem szét és nagyon minimális por volt benne !!

Hátrány

-eggyetle hibája h kicsit neház szerintem ! én streetre használtam és ott nagyon lehuzta a seggét a bicónak :D

Tapasztalat

nekem bejott de mivel nem volt jo egy ido után ez a megoldás h kivolt hézagolva singlespeedhez és cseréltem :D

Erre ajánlom

Dh, freeride , turázni

Ennyiért vettem
ugy cseréltem
Mért tömeg
420 g
Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó  2010 kerékagy
Szerinted hasznos?

Shineoto avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nagyon jó minőségű csapágyak, finom futás jellemzi
  • Nagyon jó porvédelem
  • Nekem bejön a racsni hangja
  • Karbantartást ritkán igényel a zárt rendszerének köszönhetően
  • ​Nagyon jól néz ki
Hátrány

Normál felhasználási körülmények között nincs semmi hátránya.
Ha élversenyezni szeretnél, talán a súlya lehet hátrány.

Erre ajánlom

Kerékpárra, Trekkingtől elekzdve, városi használaton át a MTB-ig sehol nem lesz panasz rá, minőségi agy.

Ennyiért vettem
Ebayről, nagyon olcsón
Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó kerékagy
Shimano Deore LX hátsó kerékagy
Szerinted hasznos?

scotty19 avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem nem igazán tűnt fel a különbség a Deore és az LX között, egyegy kicsit érezhetőbb az egyel fentebbi kategória. Rendszeres karbantartással nagyon sokáig ellehet vele gurulni : )

Hátrány

Szerintem semmi, egy jó kerékbe jó küllőkkel befűzve nagyon jól teljesít.

 

Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó kerékagy
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gentleman007 avatar
67 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • minőségi darab a Deore LX hátsó, normál felhasználással évekig nincs gond vele
  • por, mocsok nem jut be
  • ritkán kell karban tartani
Hátrány

Mindkét brinámon ilyen van, az egyik tárcsafékes a másik nem, egyikkel sincs semmi gond eddig.

Tapasztalat

Több ezer km után szétszedtem, de nem volt benn mocsok, még zsír volt benne bőven.

Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó  2008 kerékagy
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon könnyen fut ha jól be van állítva.
Szerencsére az enyémnek nincs hangja.
Jó a porvédelme.
A gyorszár sem lazul ki.

Hátrány

A tengely menete tönkrement egy karbantartás során, pedig nem téptem meg.

Tapasztalat

Én jobban kedvelem a hagyományos csapággyal szerelt agyakat mert rendszeres karbantartás melett, hosszabb az élettartamuk mint a zárt csapágyaknak.

Erre ajánlom

XC felhasználásra szerintem rendben van.

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó  2004 kerékagy
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

eszméletlen finöman fut.

porvédelemből perfect!

hangaj egy állom

2007-es szerkezetem van de karban tartást nem nagyon igényelt eddig

rogzítés konnyen oldható zárható és mégis merev.

 

Hátrány

nincs neki , ha arra használod amire kitalálták a shimanonál.

Erre ajánlom

XC emg miegymás

Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó  2007 kerékagy
Szerinted hasznos?

zsdami avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

csapágy nagyon finoman fut

porvédelem kifejezetten jó

csöndes

felni olajfékessel használtam, de merev maradt jó a rögzítése

Hátrány

2 éve használom de még nem volt vele gond

Tapasztalat

ha bringával veszed megéri

Erre ajánlom

túra ,verseny(maraton)

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Shimano Deore LX hátsó kerékagy
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

shimano szóva nem kínai agy de közel áll hozzá a csapágyak jól futnak ha szenvedsz velük egy "keveset"

Hátrány

a kazettatestből hiányzott egy golyó(!) egy idő után olyan furcsa hangot adott ki szóval leszedtem az agytestről utána a hátsó porvédőgumit és tessék zsír sehol golyó hiányzik a fejem meg majd szétrobban 1000 éves shimano agy szétszed golyót pótol (a belső csapágy rendben volt bár itt egy halvány zsírfilmréteg azért volt amúgy meg a gyári kónuszok gallyra mentek olyan 4000 km után most kínai szar kónuszokkal  jobban fut mint régen!

Ennyiért vettem
kerékben
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zichó avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

tartós: 20 ezer km alatt 1 kónusz és csapágycsere - az is önhibából mert szorultak a kónuszok

nagyon jó tömítések

szép

nagy csapágygolyók->strapabíró

a csapágycsészéken minimális kopás

 

Hátrány

kissé nehéz beállítani

a  kazetta 15 ezer km-nél elkezdett szorulni->teljes csapágycsere, esztergálás

 

Tapasztalat
figyeljetek oda a megfelelő kónusz beállításra
Erre ajánlom
mindenkinek aki V-fékkel megy
Ennyiért vettem
használt kerékpárban volt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
162 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
  • Olcsó
  • Jó szigetelés
  • Szerintem szép is.
Hátrány
  • Lehetne könnyebb is.
Tapasztalat
Az enyémből gyárilag hiányzott egy golyó az egyik oldalról! (Nem esett ki/be szerelésnél, tuti hiányzott!) Még jó, hogy mindent először szétszedek, majd jól bezsírozva újra összerakom. Gyárilag ebben se volt elég zsír. A golyóknál még igen, de a külsőbb részeknél a tömítésnél már nem, ami nem jó ha sokat használod dzsuva időben, mert könnyebben bejut a kosz. Szerintem ár/teljesítményben nagyon jó agy. Vannak nála sokkal jobbak, de többszörös áron, illetve a sokkal olcsóbbak meg nem jók semmire, max. boltba menni.
Erre ajánlom
Bármire jó lehet a durvulást leszámítva.
Ennyiért vettem
7500
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Káposztás Bandi avatar
Káposztás Bandi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szép kidolgozás, halk, finom futás, erős tengely.
Hátrány
Még nem találtam, talán az, hogy malaysiai, de egyenlőre ez csak előítélet
Tapasztalat
Erre ajánlom
Én csak városi brinyóra használom, arra kiválló, amit a városban kap azt kibírja
Ennyiért vettem
7500,- Ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kris12345 avatar
Kris12345
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem jól bírja a kiképzést 2-3 méteres lépcsőt simán bírja.Szerintem nagyon merev nekem még nem görbült el a tengely
Hátrány
szorul a racsni bár nekem ez nem gond.
Tapasztalat
szerintem tök jó kicsit drága
Erre ajánlom
enyhe FR cc
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Plastiq avatar
Plastiq
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Ha nem kínzod agyon, akkor egész jó menetteljesítményű
Hátrány
Talán 1000 Km-t sem tettem meg és már észlelhető volt az, hogy megugrik benne néha a kalapács. (ez lehet gyári hibás is) nem annyira jók benne a tömítések, fél évenként már nem árt karbantartani
Tapasztalat
Ha az enyém valóban csak gyári hibás, akkor azoknál ez biztosan bírni fogja, aki nem nehéz terepen használja
Erre ajánlom
túrázásra, néha versenyekre, de semmikép sem zúzósabb dolgokra
Szerinted hasznos?

Mad002 avatar
Mad002
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép kidolgozás, könnyű futás (borozon polír), jó szerelhetőség. Példás tömítettség!! Relatíve jó ár.
Hátrány
Nincs tárcsafékes verzió, nem ingyen van.
Tapasztalat
Ami biztos: 1999 július óta használom, azóta benne van több mint 15000 km. Először most szedtem szét. (eddig valahogy kimaradt a karbantartásból) A golyókon kopásnyom nincs, a kazetta felőli oldalon a kónuszon enyhe kopás, a másik oldal sértetlen, a tengely sértetlen... Szétszerelés után a döbbenet: Tiszta a zsír! Ennyi és ilyen használat (tél,latyak) után is. Lehet, hogy trial-ra nem jó, de nem érdekel Nekem nagyon bevált. Előtte egy STX-RC agyam volt, ugyanilyen használatból (alig) egy évet bírt ki.
Erre ajánlom
Főleg városi közlekedésre, ill. túrákon használom. (ugratások, lépcsőzések nélkül). Ha hasonló beállítottságú vagy, örök darab lehet belőle.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

N Z avatar
N Z
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Ha Silent Clutchos : kis holtjáték, halk, Ha normál : könnyebb mint az SC
Hátrány
Mindkét verziónál gyenge a tengely. Az LX SC nagyon nehéz, az LX-nél nagy holtjáték
Tapasztalat
A tengely nagyon hamar tud görbülni(nálam kb. 1 hét ha nem történik baleset). Az LX szabdonfutója nekem darabokra esett szét. az LX SC még bírja.
Erre ajánlom
LX Silent Clutchot : triálra, LX-et : egyébre
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

10/9/8


 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:
  • 365 g (FH-T670)
  • 398 g (FH-T675)

 
villasaru távolság (mm):

135


 
furatszám:

32/36


 
furatkör átmérő (mm):
  • 45 (FH-T670)
  • 44/45 (bal/jobb)(FH-T675)

 
típusszám :
  • FH-T670: (felnifékes)
  • FH-T675: (tárcsafékes, Center Lock)

 
további információk:
  • Elsőrendű tömítés
  • Kónuszos csapágyazás Hagyományos golyóscsapágy rendszer Állítható csapágyazás
  • CENTER LOCK tárcsarögzítés (FH-T675)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore LX hátsó termékkel kapcsolatban: