Shimano Saint hátsó kerékagy

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 54.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Erős, szép és robosztus, tartós, minőségi csapágyazás van benne, OS center lock tárcsa felfogatás erős és masszív, porvédelme tökéletes, kapható a 32 és 36 lyukas verzióban is, olcsóak az alkatrészek hozzá. Kazetta test bitang erős és tartós, kalapácsok is tartósak és olcsóak, átütős tengely való bele, gyári Saint tengely elpusztíthatatlan.

Hátrány

Drága OS center lockos féktárcsa, drága hozzá a szerszámok és az agy súlyra nehéz.

Tapasztalat

1,5 éve megvan a Shimano Saint hátsó agy, de 2x kellett eddig szétszedni és takarítani, de azóta is tökéletesen működik. Majd most 1-2hónap múlva lesz full felújítás. Kalapács, rugó, csapágy, kónusz csere és mintha vadonat új lenne.

 

Soha nem volt ilyen erős és masszív agyam, de többet nem kellene. Elég volt 1x.

Erre ajánlom

- FreeRide

- DownHill

Ennyiért vettem
Demohoz volt.
Mért tömeg
600 g
Csatolt képek
Shimano Saint hátsó  2005 kerékagy
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

psypunk avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szépen megmunkált. (Saint)

Párját ritkítóan merev darab, egyszerűen elnyűhetetlen.

Túlméretezett csapágygolyókkal.

Magas szinten polírozott, hosszú élettartamú kónuszok és csapágyfelületek.

Vízálló tömítések.

10mm-es tömör acél tengellyel.

Oversize centerlock-os tárcsa felfogatás, nagyobb felületen fekszik fel az agyra, ez által merevebb mint a sima centerlock.

Hátrány

Talán az ára meg a súlya (tengellyel együtt közel 600 grammot nyom, hozzá való váltóval meg üti az 1kg-ot)

Tapasztalat

Szerintem egy nagyon szépen kivitelezett hátsóagy.

Semmiféle kattogás, csörgés, zörgés, kotyogás nem tapasztalható.

Akár télen, nyáron, hóban, sárban, porban... mindig hibátlanul teljesít. 

Nem igényel semmiféle törődést,  nem véletlen, hogy 5 éven keresztül semmit sem kellett változtatni a konstrukción.

Mondjuk egy kis design változtatás meg súlycsökkentés nem ártott neki.

Erre ajánlom

DH, FR, Northshore, Dirt...

Ennyiért vettem
...
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kenwicky avatar
21 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • jó minőségű csapágyak 
  • robosszus,merev felépítés
  • jó tömítések
  • a racsni szépen fut, a hangja se rossz
  • nem sok karbantartást igényel a Saint hátsó agy
Hátrány
  • ez még a régi fajta agy, így OS centerlock rögzítése van ehhez persze nem gyártanak 6csavaros tárcsára átalakító adaptert így meg kell hozzá venni a gyári tárcsát ami nem olcsó továbbá kell hozzá egy szintén drága speciális centerlock meghúzó szerszám
  • a tengelyre kell rögzíteni a válltót 
Ennyiért vettem
16000
Csatolt képek
Shimano Saint hátsó  2004 kerékagy
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Viktooor avatar
Viktooor
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Átütőtengely.A racsnija anyira specko h szinte elhanyolgató a holtjáték.
Hátrány
Drága.
Tapasztalat
Ez a világ legjobb hátsóagya
Erre ajánlom
Minderre.Abszolult mindere jó amit csak akarsz.
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

9/8/10


 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:
  • 10 mm
  • 12 mm

 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:
  • 347 g (FH-M820, Ø10)
  • 333 g (FH-M820, Ø12)
  • 348 g (FH-M825)
  • 336 g (FH-M828)

 
villasaru távolság (mm):
  • 135 (FH-M820)
  • 150 (FH-M825)
  • 142 (FH-M828)

 
furatszám:

32/36


 
furatkör átmérő (mm):

44/45


 
típusszám :
  • FH-M820
  • FH-M825
  • FH-M828

 
további információk:
  • Minőségi tömítés
  • Kónuszos csapágyazás (Hagyományos golyóscsapágy Állítható csapágy)
  • 36 reteszelés/fordulat

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Saint hátsó termékkel kapcsolatban: