Sram 406 első kerékagy

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 5.395 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

norman81 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szépen fut.

A por és vízvédelemre nem lehet panasz,teljesen korrekt a tömítése.

Karbantartásról még nem tudok nyilatkozni 700km után, de ,ha bármi változás van azt közlöm.

A tárcsarögzítő felület hibátlan, a menetek tökéletesek.

Alap 9mm tengely gyorszárral,de kellően merev a tengely és a zár minősége is nagyon jó.

Hátrány

Eddig nincs neki.

Tapasztalat

Alap formula agyhoz képest álomszép futás,tökéletes tömitések. A formula agy néha néha hajlamos volt elmozdulni a villasaruban és időnként igazgatni, húzni kellett rajta. Itt ilyen hiba nincs.

Erre ajánlom

Túra,XC, Hobby MTB, komolyabb vadulásra komolyabb agyat tessenek venni.

Ennyiért vettem
5200
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
agytest anyaga:

Alumínium


 
tengely:

9 mm acél


 
csapágyazás:

Kónuszos golyóscsapágy


tömeg:

260 g


 
villasaru távolság (mm):

100


 
furatszám:

32


 
további információk:

Fekete


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram 406 első termékkel kapcsolatban: