WTB Laser Disc Lite kerékagy

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 8.490 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Hegi avatar
Hegi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Gördülési ellenálás kicsi, könnyű olcsó...
Hátrány
Egy párszor volt már galyramenve az agyak. Amiket elöttem már írtak azok.
Tapasztalat
Amíg garanciális volt adig olyan 1000 km enként ment viassza mert valami mindig el b@*****dott de miota nem garis azota minden okés vele:)
Ennyiért vettem
$$$$$$
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lippert Gábor avatar
Lippert Gábor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű jól felépített kerék. Megválás oka: Ringle-re cseréltem.
Hátrány
Nem találtam. Ki kell fogni hol és mennyiért veszed.
Tapasztalat
17 Km-t tekertem defektes kerékkel /felnin, köves terepen / és az agynak semmi baja nem lett! Kb 5500 Km alatt nem cseréltem csapágyat sem elől sem hátul.
Erre ajánlom
Haverom DH-ra is használta és 1 mázsa. Szerintem mindenkinek.
Ennyiért vettem
35000 FT a 2 kerék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Spiltyu avatar
Spiltyu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Vannak ugyan előnyei (nagyon könnyű és szép), de mindez semmit nem ér a hátrányai ismeretében...
Hátrány
Nekem hátsó agyam volt ilyen... Méregdrága és egyáltalán nem bírja a strapát. A bikemag tartós tesztben Breznai Béla alatt 2000km-t bírt a hátsó agy és gallyra ment. Alattam mindössze négy mtb maratont és néhány edzést bírt ki. A szabadonfutóján kb.500km után már berágások voltak, valamint a fogaskoszorú dobján a fogsor miatt olyan bemarások keletkeztek, ami a régi fogsor levétele után az új felrakását nagyon megnehezítette. Bár fel lehetett rakni rá, az új fogaskoszorú már nem állt stabilan a dobon, hanem kotyogott. Ez a hátsó váltást teljesen pontatlanná tette.
Tapasztalat
gáz úgy, ahogy van
Erre ajánlom
Senkinek semmire! Nagyon gáz ez az agy! Drága és egyáltalán nem tartós. Persze ha van felesleges 20 rugód, amit szívesen kidobnál a szemétbe, akkor ezt vedd meg, pár ezer km után tuti gallyra fog menni alattad... nagyon szar!
Ennyiért vettem
18.000.-
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nazabiker avatar
nazabiker
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon könnyű. A hátsó agy hangja szerintem nagyon állat, elég egyértelműen hallatszik már messziről is. Eleinte nagyon szépen forog. Az ára is kedvező.
Hátrány
Nagyon hamar elkezd kotyogósodni, de az egy idő után konstanssá válik, nem rosszabbodik. Az ipari csapágyak a hiedelemmel ellentétben nem szabványos méretűek, így "a sarki csapágyboltban" nem kapsz hozzá "párszáz forintért" (ahogy azt emlegetni szokták), hanem kerékpároboltban kell rendeltetned, és legalább 1000, de gyakran 2000 Ft darabja, amiből hátra négy!!! kell, előre kettő.
Tapasztalat
Én 2005-ben vettem gyárilag kerékbe fűzve, mert meggyőző volt az ára és a súlya. Két mtb elit szezont tettem beléjük. A hátsó kerék már az első év végére kotyogott kb. 1 mm-t. Aztán idén már az első is elkezdte, és most a szezon végére a hátsó már közel 2 mm-t kotyog, ami kanyarban elég bizonytalan érzést kelt, arról nem is beszélve, hogy a tárcsafék becsörög miatta. Egy másik sporttársam (ő az eredeti AC változatot használja) egy év alatt kétszer cserélt benne csapágyakat, mint írtam, darabja legalább egy ezres, és hátulra négy kell, szóval a csapágyazás felújítás elöl-hátul legalább 6, de akár 12 ezer forintba is kerülhetne, és nem húzna ki egy évet... Most vettem rendes shimano xtr agyakkal fűzött kerekeket, ezek meg mennek a szemétbe, mert már az edzőbringába sem jók.
Erre ajánlom
Igazából senkinek. De ha mégis, mert megtetszik és kocékáztatni akarsz, akkor: könnyű embereknek, csak sármentes versenyen, semmi durvulás, lehetőleg ritkán használd. (Arra meg minek?:))
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MOGYISSNAPSZ avatar
MOGYISSNAPSZ
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
AHHOZ KÉPEST, HOGY TÁRCSÁS,MARHA KÖNNYŰ. (E-160gr--H-260gr;AZ XT HÁTSÓAGY BŐVEN 400gr FELETT VAN.) JÓL NÉZNEK KI.
Hátrány
VAN.BŐVEBBEN A TAPASZTELATOKNÁL. EGYÉBKÉNT MARHA DRÁGA.
Tapasztalat
ELSŐ:kb 2000 KILOMÉTER UTÁN ELKEZDETT KOTYOGNI.(BETONOS HASZNÁLAT MELLETT.)GARANCIÁLISAN KICSERÉLTÉK A CSAPÁGYAKAT,AZÓTA OKÉ. HÁTSÓ:ALAPBÓL SZOROSAN FORGOTT RAJTA AFOGASKOSZORÚ,JAVÍTÁS UTÁN ELKEZDETT SZALAJTANI.GARANCIÁLIS CSERE UTÁN A MÁSODIK IS PÁRSZÁZ KM MÚLVA ELKEZDETT SZALAJTANI. NEM BÍRJÁK A SARAT. LÁJTOS SARAZÁS UTÁN IS ÉRDEMES TISZTÍTANI ŐKET,FŐLEG A HÁTSÓT.
Erre ajánlom
IGAZÁN SENKINEK SEM,DE HA KAPOD A BRINGÁDHOZ AKKOR TALÁN ELMEGY.VERSENYZŐKNEK TALÁN, CSAK SOKAT TISZTÍTSÁK SARAZÁS UTÁN.
Szerinted hasznos?

Balu avatar
Balu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Súly, kicsi gördülési ellenállás, jó gurulás. Hátsó agynál brutál merev a racsni
Hátrány
Az első keréknél a jobb oldali csapágy illesztés nem volt tökéletes 0,02mm hézagoló lemezzel kellett meggyócsítani ez átmérőben -0,05mm ami kicsit nagy eltérés egy csapágy illesztésnél
Tapasztalat
versenyre és mindennapi túrára
Erre ajánlom
OX, maraton
Szerinted hasznos?

dave86 avatar
dave86
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű
Hátrány
Amíg nem romlik el, addig tökéletes...De ha elromlik, akkor nem tudsz mit csinálni vele, mert csapágyat nem lehet bele szerezni, szervízelhetősége 0 , szal vagy csere, vagy kuka.
Tapasztalat
Ez az agy a súlycsökkentés miatt a használhatóság határait súrolja.Az enyém 0 km-es korában kotyogott, javítani nem lehet, egy csavar van rajta , amit húzogathatsz, de a kotyogás attól nem szűnik meg. Nem mindegyik ilyen, hallottam olyanról, amelyiknek ez már a 2. hibátlan éve. Szóval ha bevállalod azt, hogy veszel egy agyat, és az vagy javíthatalanul rossz lesz, vagy jó ( bár kérdés hogy meddig ). Mindezt kb. mínusz 50 gr-ért, mert a dt onyx kb. annyival nehezebb, de az legalább bírja. Én arra váltottam. Csak olyan boltban vedd, ahol szó nélkül kicserélik, ha rossz. Vontakozik ez minden american classic agyra, mert ugye ez is az -> amclassic, zoogie, wtb
Erre ajánlom
xc-től lefele, grammániásoknak, akik vállalják a plusz kockázatot a megbízhatatlansága, és a kérdéses minősége miatt pár gramm mínuszért
Szerinted hasznos?

Simi avatar
Simi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Full XC-re tervezett 32l tárcsafékes első agy ipari csapágyas
Hátrány
Még nem vettem észre
Tapasztalat
Előzőleg símanó deore első agyat használtam de az nem volt ilyen lacsó
Erre ajánlom
az újságokban olvasott tesztek és saját tapasztalat által verseny, xc körülményekre is
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.