DK, Mongoose, Kalkhoff archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


anyag: 6000 Alumínium | villa (merevvilla): Alumínium | hajtókar: Fsa Dyna Drive | hátsó váltó: Sram X4 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: ProMax mechanikus
váz (XC/AM össztelós): Megújult Mongoose Freedrive AM Alumínium 150mm rugóút | anyag: Alumínium | villa (teló): Rock Shox Sektor R 150 mm, 15 mm-es tengely | hátsó rugóstag: Rock Shox Ario RL, 150 mm, Lockout | hajtókar: SRAM S1000 39/26t | hátsó váltó: Sram X.7 | fokozatok száma: 2x10
váz (trekking): Trekking 0.5 | anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Alumínium | hajtókar: Prowheel Alu, 38 | fokozatok száma: 3 | féktest: V-fék (első), Kontrafék (hátsó) | fékkar: Alumínium
váz (XC/AM össztelós): Megújult Mongoose XC 29'r Alumínium Merev | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour XCR RL, 100 mm | hajtókar: Suntour XCR 44x32x22 | hátsó váltó: Sram X.5 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Tektro Draco, Pro
váz (DH): Teljesen megújult Mongoose Freedrive DH Aluminum | anyag: Alumínium | villa (teló): RockShox Domain R 180 mm | hátsó rugóstag: Marzocchi Roco Coil R, 190 mm | hajtókar: Truvativ Ruktion 1.0, 36t | hátsó váltó: Sram X.7 | tárcsafék: Hayes Stroker Ryde
váz (XC/AM össztelós): Megújult Mongoose Freedrive AM Alumínium 150mm rugóút | anyag: Alumínium | villa (teló): RockShox Lyrik RC2L 160 mm, Maxle Lite 20 mm, Lockout, Magas és alacsony sebességű kompresszió | hátsó rugóstag: Rock Shox Monarch RT 3, 150 mm | hajtókar: Sram X.9, 39/26t
váz (trekking): Trekking 0.5 | anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Urban comfort, aluminium | hajtókar: 38 | hátsó váltó: Shimano nexus | fokozatok száma: 8 | féktest: V-fék (első), Kontrafék (hátsó) | fékkar: Komfort, 4-ujjas, aluminium
anyag: 4130 Chromoly | villa (merevvilla): Mongoose Unicrown Chromoly, 1 1/8" | hajtókar: Alumínium 44t | fokozatok száma: 1 | féktest: Alumínium | fékkar: Rush Alumínium
váz (BMX): DK Race Expert | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: 3 részes Cr-Mo hajtókar, 165mm | felni: Duplafalú, 36L | féktest: Tektro alu mini V-fék