Mavic Razor kerékpáros cipő

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 38.000 Ft

HASONLÓ kerékpáros cipő TERMÉKEK




gadventure avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon kényelmes a Razor, könnyű és jól tart. Jól szellőzik a hálós felső rész, a sarka nagyon merev. a tépőzárak két kevlát fűző párral csatlakoznak, amivel nagyon rá lehet húzni a lábra és be lehet állítani a tépőzárak hosszát, a racsnis csatról nem is beszélve.

A talpa nagyon merev, jól adja át az erőt a pedálra, cserében viszont a gyaloglás döcögősebb.

Két fajta stoplit adnak hozzá, egy műanyagot és egy fém hegyűt, ezek cserélhetőek.

KB 1000km van benne, semmi nyoma, de gyanítom, hogy a felső részre vigyázni kell

Hátrány

Elég borsos az ára, de nem drágább,mint a verseny kategória többi cipője.

Gyaloglásra nem annyira alkalmas a Mavic Razor. már két stopli elveszett róla (külön beszerezhető, de csak szetben, 3500Ft-ért, amiben 4 db fém, 4db műanyagstopli és egy becsavaró szerszám van.)

Erre ajánlom

MTB versenyzésre, edzésre. Túrázni nem annyire, kivéve, ha végig nyeregben vagy. Én Országútihoz is ezt használom, de MTB túrához, edzéshez van egy túrásabb és olcsóbb Specialised.

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Mavic Razor  2011 kerékpáros cipő
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
szín:

Fekete - ezüst


 
méret:

38-48


 
rögzítés:

Tépőzár + csat


 
kompatibilitás:

SPD


tömeg:

375 g (42)


Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Razor termékkel kapcsolatban: