Mavic Zoya kerékpáros cipő

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.06.)
  • Listaár: 29.990 Ft

HASONLÓ kerékpáros cipő TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Mavic Zoya terméket!
Légy TE az első!
A Mavic Zoya termékhez hasonló Mavic Cruize véleményei:
1-2 (2 vélemény)
Rendezés

sziszko avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Akár egész nap hordható ez a Mavic kerékpáros cipő, mint egy sportcipő. Laikus meg sem mondja, hogy ez egy spd-s cipő.

A talpa kellően merev tekeréshez.

Tökéletesen bírja a mosógépben mosást.

Jó légáteresztő, egész nyáron hordható, illetve 10-12 fokig.

Hátrány

Inkább kirándulós, hétköznapi cipő. Bár ezt nehéz hátrányak felfogni, mert nyilván erre is lett tervezve.

Tapasztalat

Két éve nyúzom szinte minden nap a Mavic cipőt. Kapja a napot, vízet, sarat. Egyedül a napnak köszönhetően a fekete színe kezd szürke lenni.

Erre ajánlom

Kirándulás, hétköznapi bringázás.

15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Sétálni is kényelmes benne nem csak tekerni.
  • Jól tapad terepen is.
  • Nagyon kényelmes a Mavic Cruize.
  • Jól szellőzik.
Hátrány
  • 10 fok alatt kell a vastag zokni.
  • Mínuszokban már nem ajánlott, fázott benne a lábam.
  • Az SPD rögzítés nem mozgatható, fix.
Tapasztalat

Specialized Sport MTB-t használtam nagyon sokáig. Azonban mivel elég sokszor kellett gyalogolnom is a túrák alkalmával, főleg terepen, rájöttem hogy a kemény talpú cipő nem volt a legjobb választás, mert abban nem volt mindez túl konfortos.

Ekkor néztem utána egy puhább talpú SPD cipőnek, amiben kényelmesen lehet sétálni akár km-eket is, cipelni a hátamon a gépet vagy tolni ahol nem tudok felmenni vele. Igy sikerült rátalálnom a Mavic Cruize-ra, ami először a kinézete miatt tetszett meg. a Shimano-k valahogy nem jöttek be.

Pár száz km-t tekertem eddig vele és azt kell mondjam nagyon kényelmes. A puha talpa ellenére sem érzem a stopli vagy a pedált amikor be van akasztva, nem nyomja egyáltalán a lábamat.

Erre ajánlom
  • MTB, túrázás, bármilyen talajon.
  • Sarat nem nagyon szereti, könnyen összemaszatolja.
Ennyiért vettem
19000
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
szín:
  • fekete-ciklámen
  • fekete-világoskék

 
rögzítés:

Fűző + tépőzár


tömeg:

345 g (38-as méret)


 
további információk:
  • Contagrip® gumi talp
  • EVA középtalp

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Zoya termékkel kapcsolatban: