Viszonylag gyorsan felszerelhető.
Kerékpárt nem kell magasra emelni.
Van gyorsabban is felszerelhető.
Három kerékpár szállítása esetén nagy az összeverődés esélye.
Ha jól emlékszem 89 000 forintért vettem. A három kerékpár szállítására alkalmas változatból ez volt a legolcsóbb Thule. Viszont a tájékozatlanságom miatt a márkanév csapdájába estem. Azóta láttam olcsóbban vagy alig drágábban profibbnak tűnő szerkezetet is. Sőt, maga a Thule következő lépcsőjét is meg tudtam volna venni kevesebb, mint 20 ezer forinttal nagyobb összegért. Ma már úgy érzem, hogy azok bőven megérnék a különbséget.
Körülbelül egy perc alatt felszerelhető a vonóhorogra. Ez végül is bőven méltányolható. Hihetetlenül erősen rögzül. 45 kiló a max. terhelhetősége, de nem tudtam ellenállni és ráültem felhúzott lábbal (110 kg). Meg sem mozdult! Persze nem az autó rugója, hanem a rögzítés. Sajnos zár nincs rajta, így egy utólagos zárszerkezetet kell hozzá venni, ami olyan 5000 forint. Már ez is levon az árelőnyből. Ez a szerkezet nagyobbrészt műanyag, így csak arra jó igazán, hogy egy védett helyen (szálloda parkolója) hagyja ott hosszabban az ember. Persze befutni a közértbe azért így is jobban lehet. Természetesen, csak a vonóhoroghoz zárja magát a tartót, a bicikliket a láncommal rögzítem olyankor. Nagyobb problémát talán az okozza, hogy a szerkezet gerince acél (vas?). Persze ezért is ilyen erős, és a vonóhorog rögzítésnek ebből is kell lennie. Viszont az acél rugalmas, így a szerkezet elég szépen leng. Bár a biciklik maguk alumínium kereszttartókon állnak így is több centi a mozgásuk egymáshoz képest. Mivel elég közel vannak egymáshoz, így elég nehéz megoldani hogy össze ne dörzsölődjenek, ha hármat is szállít az ember. Viszont ha kettőt, akkor ez nem gond a két szélső helyen. Persze nem véletlenül akartam hármasat. Hátrány még, hogy a bicikli kerekét rögzítő szalagok és műanyag sínt sem hagyhatja rajta ez ember nyugodt szível, mivel nem zárható. Nekünk van egy Thulés tetőtartónk is , két bicikli kereszttartóval. Azokon ez a műanyag sin zárható külön és a szalag bele van integrálva. Ez elsőre nem egy nagy gond hiszen könnyen levehető, de sajnos visszafűzni a szalagot nehéz, a furcsa átmenő "furat" miatt, így az szokott a leghosszabb ideig tartani felszerelésnél. Néha tíz percet is eléri ez az idő, a három biciklinél. Szóval megéri az integrált változat a drágább darabokon. A rendszám rögzítése azonban korrekt megoldás. Összességében teljesen megfelel annak a funkciónak amire tervezték, ha nem félted a kerékpár fényezését, de ez nem ér többet három répánál az ár/érték arány tekintetében.
Mivel aki ilyet vesz általában nem a betevőtől vonja el a falatot, így azt javaslom, nézzen jobban körül a piacon, vagy a Thule kínálatában és szánjon rá még 20 000 forintot egy komolyabbra.