Egyszerűen beállítható.
Gyorsan fel/le szerelhető.
Kis helyet foglal, könnyű.
Lakattal lezárható levétel ellen.
Széles a hordozórudak terpesztése. (Országútihoz, nagy trekkinghez jó, minden ami kisebb az nem fér rá.)
Női vázas és city bikeokhoz adapter kell.
A heveder nagyon rövid rajta, még egy kerékpárt is nehezen tudunk megfogatni vele!
A kerékpárok részben kitakarják a hátsó frszt és a világítást, így a rend éber őrei lecsaphatnak ránk!
Rav4esre lett véve, egy hosszított Autohak horogra. Sajnos még így is beleért a pótkerékbe. (Rav4 A2n az a hátsó ajtón van) Minimális reszelgetés után föl tudtam úgy tenni, hogy nem ér már bele a pótkerékbe és még így is megmozdíthatatlanul szorul a horog gömbfején. A biciklitartó gumibakok jók, nem csúszkál benne a bicó, a bowdeneknek kialakított árkok jó helyen vannak. A lezáró gumi fülecsek masszívak, bírják a húzást, feszítést. Vékony vázas országúti kerékpárt nem igazán lehet megfogatni vele, de leesni nem fog. Én még egy plusz hevederrel a pótkerék tartókonzolján keresztül rögzítettem az egész miskulanciát két kerékpárral. Nem volt tapasztalható semmi remegés, rázás, pattogás, pedig jó 400kmet toltam végig autópályán... A biciklik oldal kinyúlása elhanyagolható (kisebb mint a tükrök) a hátra nyúlás úgy 40cm. Mivel ezen a kocsin a biciklik így a karosszéria mögötti légáramlási holttérben vannak, semmilyen módon nem befolyásolják a menetteljesítményt. Tolatva parkolni azért odafigyelve kell, mert hajlamos elfelejtkezni az ember, hogy ott vannak mögötte a kerékpárok. :-) A középső tükörből épphogy a kormányt és a nyerget látja az ember, a szélső tükrökből a gumikból 7-8centit, mindkét oldalon(Rav4esen). Arra pont jó, hogy ellenőrizhetjük, hogy nem szabadult e el valami.
Alkalomszerű használatra, vonóhorgosoknak, olcsó, könnyen kezelhető modellt keresőknek. Ha évente 2x akarsz biciklit szállítani és nem akarod (vagy tudod) a tetőre tenni őket.