A géles markolat nagyon jól csillapít.
Esztétikus és nagyon kézreálló.
Nehéz levenni.
Nem szellőzik.
Kényelmes de nyáron egy óra alatt tocsogósra ázik a markolat.
Igaz könnyen szárad és utána nem büdös.
Minden kerékpárra.
A géles markolat nagyon jól csillapít.
Esztétikus és nagyon kézreálló.
Nehéz levenni.
Nem szellőzik.
Kényelmes de nyáron egy óra alatt tocsogósra ázik a markolat.
Igaz könnyen szárad és utána nem büdös.
Minden kerékpárra.
-Flotír rész
-Jó gél betétek
-Kényelmes
-Jő szellőzés
-Jó fogás
-jó varrások
-lehúzó fülek
-Félek ,h a lehúzó fülek leszakadnak.
- Ha erőssen kell markolni akormányt a balos néhány óra után nyom
-Nem jár hozzá KTM ultra pinion
Mindenre kivétel szerelés
Hosszú táv után nehéz levenni de ez szerintem minden kesztyűre igaz.
Nagyon szeretem, hétvégén használom a megszokott nagyobb tekeréshez.
Túrázgatás, hobbi tekerés.
Nagyon jó viselet kényelmes a betétek nagyon jó fogást biztosítanak , jól szellőzik
Több órás viselet után nehéz levenni mindig félek hogy leszakadnak a kapaszkodók
Bárkinek aki nem hegyi sziklás terepen bringázik oda kell egy erősebb ez tuti szétmegy egy esés után
Túrázóknak hétvégi bringásoknak
-zselézett párnák
-könnyű nyári viselet,felül vékony,alul erősebb anyagból.
-jól tapad a kormányon ez a KTM kesztyű
-illeszkedik a kézre
-hosszabb viselés után nehézkes levenni
-a tépőzárak erősek, de az alatta lévő varrás már nem tűnik annak, ezért fogni érdemes a tépőzár alját amikor leveszed.
1.kesztyűm, nekem bevált!
Azoknak akik nm terveznek vele durvábbat esni:) Nem történt meg velem ilyen, de egy erősebb esés után nem biztos hogy csak a kesztyű menne szarrá. Nyári anyag, a light-osabb esésekre készült.
Tépőzár
Méret:
A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.
1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.
A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.
A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.