- Belépő szintű, egyszerű kezelésű szerkezet
- Alapvető funkciók: odométer, napi távolság, eltelt idő, sebesség, átlagsebesség, maximális sebesség, aktuális idő
- Tempó nyíl ( átlagsebességhez képest gyorsabban vagy lassabban haladsz )
- Tépőzáras rögzítés, akár stucnira is
- Jól leolvasható kijelző
- Vezeték nélküli
- Jel kimaradás ( lásd tapasztalatnál )
- Jel sebessége lehetett volna gyorsabb is ( kb 2-3 mp késés )
- Amit hiányoltam: 2 kerékméret opció és a háttérvilágítás
- Lehetne olcsóbb is ( kedvezménnyel láttam már 7800 Ft-ért is )
Első kilométer órámat a lehető legegyszerűbbnek szerettem volna. Ez sikerült is, kezdő szintű funkciók, egyszerű szerelés, kezelés.
A tépőzár jó ötlet volt, nem lötyög, nem mozog, de sajnos fordítva gyártották le, és így nem tudtam meghúzni, de semmi baj, elvágtam, majd fordítva visszavarrtam, és már jó is.
A szenzor és a küllőmágnes távolsága 1-3 mm, ezért inkább merev villához jó, Manitou telómon nagyon be kell fordítani, és emiatt nem néz ki annyira jól. Szenzor és az óra távolsága 46 cm-nek van megadva, de 49 cm-ig fel lehet vinni.
3 alkalommal vettem észre eddig ( első 50 km után rögtön ) hogy teljesen elvesztette a jelet ( 3/4 kör alakú forma a kijelző bal felső sarkában ), amire eddig nem találtam magyarázatot. Ezért a 4 répa. Azóta többször is elmentem azoknál a helyeknél, hátha valami zavarja, de a jel megmaradt. A teleszkóp nagyobb mozgásánál egy-két mp-re befagy, de aztán megy tovább.
Nem hátrány, meg nincs belőle semmi rossz, csak nem értettem: 100 km alatt ezred km-t ( métert ) is mér, és ugyanannál a sebességnél van hogy 6 egységgel, 15-tel de még olyan is volt hogy 30 egységgel számol. Ezt direkt lett-e ilyen nem tudom.
2 gombos a készülék, ha 5 percig nem kap jelet, magától kikapcsol.
Cseppel, porral eddig nem volt baj.
Magyar nyelvű használati utasítás letölthető az alábbi linkről:
www.bringabutik.hu/_userfiles/Blackburn/Blackburn_AtomSL_SL30_hun.pdf
Összességében nem bántam meg hogy megvettem, de ha több pénzed van, vehetsz egy kicsit jobbat.
- Országútra, városban, cross-country