A vezeték nélküli 4.2 volt megrendelve de nem tudták időben küldeni ezért jött ez a változat. Amit vártam tőle ennyi pénzért kb azt tudja.
A küllőmágnes egy igazi kis küllőgyilkos, legalább is az én kardküllőmet rendesen meggyötörte, valamit érdemes a csavar és a küllő közé tenni. Több mint ezer km után most nullát mutat pedig látszólag minden működik és a helyén van. Még dolgozom a problémán. És ami az én hibám: figyelmetlenül olvastam el a - silány fénymásolat - leírását és 500 km-nél lenullázta az amúgy 600 km-es túra adatait.
Ha meggyógyul megbocsájtok neki, ha nem akkor másféle lesz a következő.
Upgrade1: Megnéztem, hogy a vezeték meg tud-e törni, végigmértem 5 cm-ként és mire elfogyott a vezeték (jel nélkül) elértem a villán lévő jeladóig. A dokkolóban nem volt gond, két eres kábel pontforrasztva, OK. A jeladóban (így már muszáj volt szétfűrészelni) egy 2x15 mm-es nyáklapon, üveg kapszulában két, egymásra fedő lapított drót nyelvet baszkurál a küllőmágnes, ha elmegy előtte akkor összeér, amúgy elálnak egymástól kb. 0,2 mm-t. Az lehetett a gond, hogy mivel hőségriadó idején, kb. 60 fokos aszfalton tekertem, a nyáklapot és az említett nyelveket rögzítő ragasztó gyanta megolvadhatott, és a hézag elmászott annyira, hogy azóta meg sem nyikkant. Kivakartam a gyantát és újraforrasztottam, de így már nem lehetett csak másodpercekre működésre bírni. Ha két drót összeér nullát mutat, maga az impulzus gerjeszti, az meg precízebb állítást igényel mint az én forrasztásom. Megrendeltem 1760 Ftért az új kábelt jeladóval, dokkolóval. Ha ez is feladja a harcot teljes lelki nyugalommal felgyújtom az egész hóbelevancot és megszívatom magam egy másik márka hasonló tajvani lószarával, kétszer ennyiért.
Amíg működött, néha néztem mennyivel megyek, most meg már nem érdekel. Nézem a tájat!
Köszönöm Ciclosport!