Normális, jól használható funkciók
Egyszerű kezelhetőség
Részletes magyar(!), érthető leírás.
Olcsó
A villára szerelendő szenzort bár könnyű szerelni, de ügyelni kell, hogy max. 5mm legyen a küllőre szerelt mágnestől, ellenkező esetben össze-vissza mér (lentebb írom ez miért okozhat problémát).
Nálam a küllő és a villa között elég nagy a távolság, az egyik képen azt látni (ahol kézzel fogom a szenzort), hogy mennyire el kell távolodni a villától a szenzornak, hogy normálisan érzékelje a mágnest. Ezt úgy orvosoltam, hogy egészen leraktam a villa alsó részére a szenzort, így a mágnest is, egészen a küllő-kereszt alá (ezt ábrázolja a másik kép (ez a kép kicsit csalóka, a valóságban természetesen nem érnek egymáshoz, van elég hely a kettő között, de szigorúan <5mm). Apropó, még egy gumidarabot is raktam a szenzor alá, hogy minél közelebb legyen a mágneshez. Ezt a távolságot egyébként írja is a "használati útmutató". Bár lehet a többi óránál is ilyen kis távolságot kell tartani, de én ezt kicsit furcsállom.
Egy másik furcsa jelenséget tapasztaltam, mégpedig egyszer csak nullázta a napi adatokat (tehát az odométer kivételével mindent) menet közben. Ezt azért nem írtam a negatívumok közé, mert éppen elég "rázós" terepen mentem (akaratom ellenére DH :) ), meg matattam is a kormánynál, szóval lehet én voltam a ludas (bár hosszan kell hozzá nyomni..).
Egyébként nagyon korrekt csomagolásban van, minden le van írva, kap hozzá az ember felfogató gumigyűrűket, gyorskötözőket (tartalékot is). Elem benne van.
Apropó, az auto-scan funkció azt jelenti, hogy a mért adatokat (idő, távolság, sebesség.. stb) pár másodpercenként lépteti a kijelzőn (ez nekem új volt, így utolólag már magától értetődő..).
Szóval a szenzor-mágnes távolság probléma megoldva, pontosnak tűnik, és ha nem jön elő megint a nullázós történet, akkor egy igen szuper kis szerkezet, szerintem.
Szerk.: az előző véleményező ha jól látom, másik típusról írt véleményt (BRI-3), én a BRI-8-ról, tehát ami az oldalon szerepel. Egyébként van ezekből olyan verzió is, aminek a végén van egy "W" betű, azok a vezeték nélküli (Wireless) verziók.
Szerk2.: 2016.12.17. Nos, azt kell mondjam, elég jó kis szerkezet, a fent írt "nullázós" probléma nem jött elő, szóval valószínűleg én bénáztam vele :)
Szerk3.: 2021.04.07. Nos, így bő 9ezer km után is tökéletesen működik, semmilyen hiba nem jött elő. Talán 1-2x kellett cserélni elemet az elmúlt 4 évben. Azóta lett egy GPS-es órám is, és kb. ugyanazokat az értékeket mutatják.
Ár/érték arányban nem tudom van-e jobb.