- Teljes értékűen használható két bringán is a VDO X2. Vagyis külön méri az összes megtett távolságot mindkét bringára, nem úgy mint sok másik drágább óra (mint pl. Cateye, ahol van két kerékméret, de egybe számolja a távolságot).
- Külön stopper
- Kormányszárra is szerelhető az X2
- Bringánként eltérő szervíz intervall beállítása.
- A navigátor is jó dolog néha.
- Üléspozíció függő a dolog, de sportosan ülve, ha a kormányszárra teszed az órát, akkor a képernyő felső része nem látszik jól. Ez csak annyit jelent, hogy az órát nem tudod esetleg pontosan leolvasni, mert kitakarja az óra kerete. Minden más jól látszik, tehát nem nagy gond ez. Negatívba fordított kormányszáron viszont tökéletes a VDO X2.
- A (felső)gombjai nem a legjobbak. Néha érzed, hogy megnyomtad és mégse reagál rá. Máskor pedig van, hogy beragad.
- A stopper módban nem értem, hogy miért kell a bal oldali gombot olyan sokáig nyomva tartani, hogy lenullázzam. Bőven elég lenne, ha sima gombnyomásra nullázna, mint minden rendes karóra is. Ez engem eléggé zavar, mert ráadásul elég sokáig kell nyomva tartani. Hosszú kesztyűben meg nem is érzed rendesen, hogy most nyomod, vagy sem.
Én a két edző bringámon használom a VDO X2-t a Z3 mellé kiegészítőnek (azokon a bringákon nincs sebesség jeladó a Z3-hoz). Azért esett erre a választás, mert teljes értékűen kezel két bringát és van rajta külön indítható/megállítható stopper. Nekem ez volt benne a legfontosabb, mert ezzel mérem az intervallokat, miközben a Z3 a pedálfordulatot mutatja (az sajnos egyszerre nem tudja mindkettőt mutatni).
A rögzítése egyelőre nekem jó, majd meglátjuk milyen lesz pár év múlva. A Cateye-nál nekem mindig eltörött az a kis pöcök pár év után. Itt ilyen nincs, de lehet hogy ennek meg más baja lesz. A vezeték nekem elég masszívnak tűnik.
Az csak érdekesség, hogy a sebesség kijelzésnél csak páros értékeket mutat a tizedes helyen ez a VDO km óra. Az átlagnál viszont századra mutatja. (A Z3 pl. mutat páratlan tizedest is, de átlagot csak tizedre.)
A tempó nyilak +/- 1 km/h eltérést az átlagtól még egyenlőnek mutatnak. Én személy szerint jobban szeretem az olyan tempó nyilat, ami csak a tizedre megegyező értékeket tekinti azonosnak (mint pl. a Z3 is így mutatja).
Nekem gondom volt a működéssel. Két hétig működött a VDO X2, aztán már nem nagyon vette a jelet, pedig hallottam, hogy kattog a jeladó. Kicserélték a dokkolót és azt mondták, hogy használjam a hozzá való mágnessel, mert az lehet baja. Hát nem tudom, de most működik azóta, így ezért nem pontoztam le.
Ha két bringán is szeretnél egy viszonylag olcsó relatív sokat tudó órát használni. Szerintem ár/teljesítményben elég jó.