- Nagyon jó súlyban van a W50S Tubular Superlight! Az enyém 1285g
- 50mm-es aero profil
- Hagyományos fűzés, vagyis nem kell hozzá semmi spéci szerszám. Egyszerűen centírozható, stb.
- Lapított küllők.
- Az agyak is egyszerűen szervízelhetők.
- Talán annyi, hogy erős oldalszélben azért sokkal jobban kell vele figyelni, mint egy alacsonyabb profilú kerékkel.
A W50S Tubular Superlight egy szingós kerék annak minden előnyével és hátrányával. Ezt mindenki döntse el magának, hogy ez most előny-e, vagy hátrány. Nekem ez az első szingós kerekem egyébként. Úgy gondoltam, hogy nekem megéri a kisebb tömeg miatt. A kerék kellően merev és az alacsony tömeg miatt iszonyat jól gyorsítható. Igazából csak azt nem tudom, hogy a karbon fékfelület mennyire tartós. Főleg vizes/koszos időben milyen gyorsan "fogy". Én csak versenyzésre használom. Eddig még bírja a fos magyar utakat is. Oldalszélben azért érezhetően jobban kell tartani a bringát, mint egy normál (nem magasított) felni esetében.
Update 2013.09:
- Így a szezon vége felé: A fékfelületen kopásnak nyoma sincs. De nekem érzésre jobb volt az alu felnin a fékhatás. Nem is a maximális fékerőre gondolok, mert az elég, hanem az adagolhatóságra. Azt valahogy alu felnin én jobbnak érzem. Persze lehet, hogy a fékemmel van a baj.
- Az agyakban kellemesen csalódtam. A Novatec-el kapcsolatban voltak előítéleteim, de egyelőre tökéletesen teszik a dolgukat. Mavic csúcs agyakkal ennyi idő után már volt bajom.
Update 2014.07:
- A hátsó agy futása nekem már nem volt vajpuha ezért csapágyat cseréltem benne. Az agyat szétbontva kosznak nyomát sem leltem bent, szóval a szigetelés rendben van. A csapágy cseréhez szerencsére nem kellett semmi extra szerszám, mint pl. a DT-hez. Illetve teljesen szabványos csapágy méreteket használ. Vagyis olyat raksz bele, amilyet szeretnél. Akár kerámiát is.
Képek:
http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=12154&pp=mygl
Én elsősorban versenyzésre ajánlom. Szerintem egy nagyon jó választás az ár/tömeg/profil hármast figyelembe véve.