Campagnolo Scirocco H35 mm komplett kerék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.02.)
  • Listaár: 103.600 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Kocolle avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Először is leszögezném,hogy én az első kiadott garnitúra óta használom a Campa Scirocco kerekeket,mert gyönyörűek,és nagyon szépen futnak!Az első,még igazán aero profilú szettet a bringával együtt kaptam a szerelő sráctól aki magának építette a gépet!Az a kerék ha jól emlékszem 8 évig bírta a 80-82 kg-mat,és bár milyen hihetetlen soha nem kellett centírozni.Utána logikus volt hogy az újabb bringába megveszem a már nem aero profilú,és elöl már sugár irányba fűzött Scorocco-kat is!!Majd miután egy még szebb bringám lett,és a benne kapott karbon kerekeket leamortizáltam,csakis a H35mm jöhetett szóba!Gyönyörű kerekek,nagyon feldobják a bringa kinézetét,és nagyon szépen is futnak!!:-)Kb.4000 km-nél járok,de semmi után állítás,zsírozás,vagy centírozás nem szükségeltetett ezidáig!:-)Irgalmatlan rossz utakon kell tekernem,hogy az autósok ne gyilkoljanak meg,de még ezt is bírják!!Itthon közepes áron lehet hozzájutni,ha a többi kerék szettet nézzük de külföldi oldalakról ( ahonnét én is vettem újonnan ) nagyon reális áron be lehet szerezni!!A magyar kereskedővel aki meg olcsón hirdeti nem is érdemes foglalkozni,mert soha nem hozza meg,csak hiteget!!:-( Egy szóval ez a 3. szettem ebből a típusból,és nagyon meg voltam,és vagyok elégedve velük!! A 3 szettel összesen kb.40 000 km-t tettem meg 10 év alatt és egyiket sem kellett soha centírozni!!! A lapított aero küllök nem kopnak,mint az olcsó utánzatok!ÉS OLASZ !!!!!!!!

  2016.08.

 A kerekek még mindig tökéletesen teszik a dolgukat,immáron 2,és fél éve!! Lassan 12000 km lesz bennük,de sem centírozni,sem után állítani,sem semmit nem kellett csinálni velük!! Nem kotyog a csapágyazás,nem surrog,és a fékfelület is szép állapotban van!!Pedig már az Alpokat is megjárta 2x,plusz évente kb 25-30 km szintet teszek beléjük, úgy hogy azért kell fékezni bőven,de a a felni anyaga szerintem a legjobb a piacon!!!

2017.04.18.

  Még mindig csuda jók a kerekek kb. 15 000 km lehet bennük,és se csapágy csere se semmi nem kellett!! Nem kotyog,nem lötyög,nem zörög,és szépen fut!!

Hátrány

Én ilyet nem tapasztaltam,és szerintem nincs is!! Még az ára sem,ha nem itthon veszi meg az ember gyereke!!Ha nagyon bele akarnék kötni (mert ezt biztos olyan ember is olvassa aki olyan ) akkor talán az,hogy nem festve van a kerék,hanem matricázva,de abból viszont jó minőségűt raktak rá az Olaszok!!Nem feslik,nem kopik,és könnyen tisztítható!!

 

2016.08

 SEMMI !!!!!!

2017.09.

SEMMI !!!!!!!

 

  2017.04.18.

   SEMMI!!

 2018.05.22.

 Már a párom használja fél éve és még mindíg SEMMI!!!  Sem centírozás,se csapágy csere,se zörgés,se kotyogás!!

Én az elmúlt 3 évben 3x mentem fel vele a Grossglocknerre,és le is jöttem velük!! Az eddigi legjobb kerekeim!!! Most váltok BULLET 50mm-re és kíváncsi leszek azok hogy fognak teljesíteni!

Tapasztalat

Már a másik hozzászólásomban írtam a Shimano Ultegra 6600-as kerék szettel történt összehasonlításról,és így csak annyit hogy ez nagyságrendekkel jobb kerékszett!!A karbon kerekeim jobbak voltak,de 2.5-szer ennyibe kerültek volna ha nem a bringával kapom őket,és hamar el is olvadtak alattam!:-(

2016.08.

  Még mindig ezeket tartom a legjobb alu kerekeknek amelyekkel valaha is mentem!!

2017.09.

Ennyi volt!! A kerekek mostantól szeretett párom Orbea-jában teszik tovább a dolgukat,mert én kaptam egy nagyon baráti árajánlatot,és vásároltam 1 garnitúra Visions Team 35-ös szettet.Campát szerettem volna,de azt nem tudták jóárasítva beszerezni,így megpróbálom ezekkel a kerekekkel is. De a következő tuti egy pár Bullet lesz!Ha esetleg hozzáadják az oldal üzemeltetői akkor majd a Visions-okról is írok bővebben.  Száz szónak is egy a vége. Majd 4 évig hajtottam ezeket a Scirocco-kat,és sem centírozni,sem csapágyat cserélni nem kellett bennük!!! Kb. 15-18 ezer km-t mentem velük,mert 2 szettet használok,és így ennyi fért bele ebbe az időbe.A fékfelület állapotát elnézve, párom még jó pár ezrest belehajthat nyugodtan!! A felnik többi része gyakorlatilag megkülönböztethetetlen egy új garnitúra kerekeitől,annyira szép állapotban vannak!! Szóval bátran merem ajánlani bár kinek,akinek nem a grammok számítanak hanem a megbízhatóság,és az élettartam!!

Erre ajánlom

Mindenkinek aki szeret teljesítmény túrázni,és fontos neki a teljesítmény faktor is nem csak a túra!!Versenyzőknek edzeni,mert nekik már nem illik nem karbon kerékkel menni!!Én mondjuk versenyre is ezt használnám,mert fele annyira sem sérülékeny!!Az ára miatt is megéri,mert postaköltséggel együtt is bő 20 ezerrel olcsóbb mint itthon! Nekem karbon bringában van,és gyönyörűen mutatnak "együtt",ami koránt sem elhanyagolható szempont szerintem!!

2016.08.

Nem olcsó kerekek,de azén 78-82 kg-om meg sem kottyan nekik!!Nagyon-nagyon megérik az árukat!!!

Ennyiért vettem
82000
41 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
felnik:

35 mm magasságú


tömeg:
  • 788 g (első kerék)
  • 937 g (hátsó kerék)

 
további információk:

Campagnolo, vagy Shimano rotorral


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Scirocco H35 mm termékkel kapcsolatban: