Lassan 3-4éve használom az első szettet(de már van második is másik bicajban) és azt gondolom, sikerült kiismerni. Voltak már drágább kerekeim, de ezidáig nem sikerült váltanom. Jól gyorsítható és a tempót egész jól tartja, ahhoz képest,hogy csak 35-ös a peremmagassága. Valójában 4-rst adtam neki, mert biztos kell lennie jobb keréknek ,de ezidáig nekem nem sikerült találnom, így most a Fulcrum Racing Speed kategória következik próbálni.
A csapágyazása példás és a küllő fűzése is. Minden a teljesítményről szól, de nem megy az élettartam rovására. Nem egyszer gondoltam azt, hogy itt a vége és haja(küllője) szála se görbült. Lazulást nem tapasztalok, centírozni még sose kellett. A csapágyak nálam egy szezont bírnak kb, de mi veretjük keményen és 10.000kili bemegy egy szezonban. Általános kerékpározásra lehet egy életre szól a csapágya is. A kazettatesten még semmi nyoma használatnak, pedig amikor 35ről kell hirtelen meglendíteni 50-55-re, kap rendesen. Nincs is külön edző és versenykerekem, mert felesleges lenne. Nem egy súlybajnok, kb 1700+ az apró, de volt már szerelten 6-700g-al könnyebb karbon szingósom, nem a súly döntött.
Gumikat a Continental Attack/Force párost használtam, ez a ma gyártott LG verzió esetén kritikus lehet(szélesebb a felni kb 2mm-el), de talán még elfér elől a 22-es méret.
Summázva, nem értem, mit csinál a többi gyártó??!!! És borzalmasan fáj, ha jobbat akarok, nagyon mélyen kell zsebbe nyúlni.
szerk:
csapágycserénél arra kell ügyelni, nem szabad túlhúzni. Erőskezű szerelő meghúzhatja, hogy jár, mint kés a vajban, de ezt finoman be lehet úgy állítani, hogy a vaj sincs ott és nem kottyan.
nem olyan vagány, mint egy szép karbonkerék (de soktól jobb)
egyik nagyon erős sporttársam azt mondta, ha izomból kigyorsít, néha érzi,hogy csavarodik a kerék, így a Mavic szélesebb kardküllőit jobban szereti. Én ezt nem tapasztaltam, de Ő nagyon izom, bár edzésen most Ő is a 4-essel jár ki, míg szerelik a Zipp-et :)
túra, kezdő, haladó, edzés, verseny