Fulcrum Racing 4 Quattro komplett kerék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.12.)
  • Listaár: 85.390 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

halfnote avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Lassan 3-4éve használom az első szettet(de már van második is másik bicajban) és azt gondolom, sikerült kiismerni. Voltak már drágább kerekeim, de ezidáig nem sikerült váltanom. Jól gyorsítható és a tempót egész jól tartja, ahhoz képest,hogy csak 35-ös a peremmagassága. Valójában 4-rst adtam neki, mert biztos kell lennie jobb keréknek ,de ezidáig nekem nem sikerült találnom, így most a Fulcrum Racing Speed kategória következik próbálni.

A csapágyazása példás és a küllő fűzése is. Minden a teljesítményről szól, de nem megy az élettartam rovására. Nem egyszer gondoltam azt, hogy itt a vége és haja(küllője) szála se görbült. Lazulást nem tapasztalok, centírozni még sose kellett. A csapágyak nálam egy szezont bírnak kb, de mi veretjük keményen és 10.000kili bemegy egy szezonban. Általános kerékpározásra lehet egy életre szól a csapágya is. A kazettatesten még semmi nyoma használatnak, pedig amikor 35ről kell hirtelen meglendíteni 50-55-re, kap rendesen. Nincs is külön edző és versenykerekem, mert felesleges lenne. Nem egy súlybajnok, kb 1700+ az apró, de volt már szerelten 6-700g-al könnyebb karbon szingósom, nem a súly döntött.

Gumikat a Continental Attack/Force párost használtam, ez a ma gyártott LG verzió esetén kritikus lehet(szélesebb a felni kb 2mm-el), de talán még elfér elől a 22-es méret.

Summázva, nem értem, mit csinál a többi gyártó??!!! És borzalmasan fáj, ha jobbat akarok, nagyon mélyen kell zsebbe nyúlni.

szerk:

csapágycserénél arra kell ügyelni, nem szabad túlhúzni. Erőskezű szerelő meghúzhatja, hogy jár, mint kés a vajban, de ezt finoman be lehet úgy állítani, hogy a vaj sincs ott és nem kottyan.

 

Hátrány

nem olyan vagány, mint egy szép karbonkerék (de soktól jobb)

egyik nagyon erős sporttársam azt mondta, ha izomból kigyorsít, néha érzi,hogy csavarodik a kerék, így a Mavic szélesebb kardküllőit jobban szereti. Én ezt nem tapasztaltam, de Ő nagyon izom, bár edzésen most Ő is a 4-essel jár ki, míg szerelik a Zipp-et :)

Erre ajánlom

túra, kezdő, haladó, edzés, verseny

Ennyiért vettem
80000
48 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
felnik:

35 mm magasságú


 
küllők:

Duplán húzott


 
tömeg (g/pár):

1730


 
további információk:

A hátsó keréknél a hajtott oldalon magasabb agyperem, ami kb. 10%-al merevebbé teszi a hátsó kereket, mint az alacsony agyperemes kialakításnál.


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Fulcrum Racing 4 Quattro termékkel kapcsolatban: