Mavic Crossmax Boost komplett kerék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2023 (frissítve: 2023.03.)
  • Listaár: 99.741 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

fpeter avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Megfizethető
  • Működik, de maximum tartalék keréknek való
  • Megfelelő szabadonfutóval HG/XD-kompatibilis
  • Tubeless Ready gyárilag
Hátrány
  • Elviselhetetlen szabadonfutó hang
  • Sérülékeny felni
  • 24 lyukas, tartalék felnit gyakorlatilag nem lehet kapni hozzá
Tapasztalat

Régóta szerettem volna egy tartalék kereket, amit lehet télen, cudar időjárási körülmények között, valamint nyáron sárban hajtani. Olcsó boost kereket alig lehet találni a használt piacon, illetve weboldalakon. Mivel Mavic Crossmax Pro-val jó tapasztalataim voltak, így gondoltam maradok házon belül. Nem igazán volt jó taktika. Alapvetően két problémám volt a nyereggel. Az első a racsni. Iszonyú hangos és idegőrlő. Tolva a bringát a legrosszabb, menet közben elviselhető. Egy szegélyről leugorva nagyot szólt a felni. Nem tudom mit találtam el vele, de nem volt bizalomgerjesztő hangja. Oké, hogy belépő kategóriás felniről van szó, de ne legyen már ennyire sérülékeny egy mtb felhasználásra szánt kerék.

Erre ajánlom

Addig remekül használható, amíg nem lesz az embernek pénze egy jobb kerékszettre.

Ennyiért vettem
80000
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Crossmax Boost termékkel kapcsolatban: