Mavic Crossride FTS-X 29" komplett kerék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2018 (frissítve: 2018.10.)
  • Listaár: 28.800 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




feketekave avatar
5 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Rendkívül merev felni, ipari csapágyas kivitel, úgyhogy az utólagos állítás megspórolható. A vásárlást és összeszerelést követően már használható is a kerék. Előre centrírozott. A leírásban szerepel, hogy 50-100km megtétele után ellenőrizzük a küllők feszességét, de nálam még soha nem volt szükség után-állításra.
A csomagban minden szükséges tartozék benne van: szelep adapter, gyorszár, gyorszár-szűkítő, felni szalag, így szinte minden szabványhoz passzol. Nagyon szép az egyenesfutása, és a különböző időjárási viszonyokat is jól tűri. Én télen is használom, hóban, latyakban és a só sem árt neki. A matricázás nemcsak mutatós, de bombabiztos is. A kerékagy, illetve csapágyak védelme kiváló, de nem is ezzel lesz majd probléma:)
6 csavaros féktárcsa felfogatás, 24 lapos küllő
Minden részegység fekete színű, nekem nagyon tetszik. Külön feldobja, hogy classic falú gumival szereltem.
Elvileg át lehet alakítani belsőgumi nélkülire is, ami nem is csoda, mert az illesztések, illetve a peremek nagyon pontosak. Épp ezért, elég nehéz rajta külsőt cserélni, mert a gumi szegélye szinte beleragad a vájatba. 
 

Hátrány

A gyártó szerint: az ajánlott maximális terhelés (kerékpár, csomag és biker) 120kg lehet. Régebben ennél picit kevesebbel (kb 110kg) használtam, de már a harmadik garnitúrát fogyasztom. Érdemes beregisztrálni a Mavic oldalára, mert akkor a garanciát ki lehet tolni plusz egy évvel. Az első konstrukció nagyon nem vált be, de épp ezért, azt már többször megváltoztatták.
Alattam szinte évente megzabálta a csapágyakat - Romániában gyártják -, a Daciában sem volt ez másképp:)
Az első sorozatnál a racsni olyan hangosan kerepelt, hogy szétugrottak a turisták, ha közeledtem. Ezt azóta már beállították, az utolsó szett szépen muzsikál. A kerékagy burkolata, több darabból lett összeállítva, úgyhogy az egy idő után zaj forrása lehet. A korábbi 110 kg összsúlyom alatt elég hangosan kattogott, de a mostani kb. 90 kg alatt hangtalanul teszi a dolgát.

Tapasztalat

Nagyon szeretem ezt a kereket, már első alkalommal meglepett, hogy mennyire merev. Nagyon valószínű, hogy a szokottnál egy hangyányival többet kell a gumikba pumpálni, mert köves terepen (lendületben) hamar beleüt a felnibe. Nyomot nem hagy, mert a felni nagyon masszív, de már többször volt így Snakebite a belsőgumin.
Igaz, hogy a csapágyak nagyon gyenge minőségűek, de különböző csomagküldő oldalakon könnyedén és olcsón be lehet szerezni a csapágyszettet és a "beállító szerszámot" is. Egy kevés affinitással, még szakemberre sincs szükség.

Erre ajánlom

Sima XC-re, szinte minden talajra kiváló vétel. Nem a legkönnyebb, a maga kb 1900g/szettjével, de ennyi pénzért jobbat nem is kívánhatnánk. Grammhuszárok hamar kicsengethetik ennek az árnak a 3-szorosát, 400grammal kevesebbért.
Ebben a kategóriában kónuszos agyakat találni, ami nálam már nem jöhet szóba. Meguntam az állítgatást és a zsírozást. Ez készen van...menetkészen.

Ennyiért vettem
50.000 a szett
Mért tömeg
1890 g
Csatolt képek
Mavic Crossride FTS-X 29"  2018 komplett kerék
Mavic Crossride FTS-X 29"  2018 komplett kerék
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

F5070110


 
csapágyazás:

ipari csapágyazás


 
színválaszték:

fekete


Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mavic Crossride FTS-X 29"
2 válasz
utolsó: 2021. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Crossride FTS-X 29" termékkel kapcsolatban: