Mavic Crossride 2012 komplett kerék

25 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 58.000 Ft

Használt Mavic Crossride kerék szett 26"
48.000 Ft
új árához képest: -17%

Mavic Crossride 26"-os kerékszett
39.000 Ft
új árához képest: -33%

Használt Mavic Crossride Disc kerekek eladók
35.000 Ft
új árához képest: -40%

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



16-25 (25 vélemény)
Rendezés

rikolto avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nagyon merev a kerék, az agyak jól futnak viszont a porvédelem az nem olyan jó, elég jól birja a kerék, szép kerék meg vagyon vele elégedve

Hátrány

nem lehet hozzá küllőt szerezni, ha nem teszek bele belsőt akkor ereszt de nem rosz

Ennyiért vettem
32000
Csatolt képek
Mavic Crossride  2007 komplett kerék
Mavic Crossride  2007 komplett kerék
17 olvasó 6%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nemeske avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Még nem használtam, egy kedves tagtól vásároltam OEM-ként, 0km-el

-Így kézben forgatva igen tetszetős darab, a csapágyazása rendkívül finom kónuszos létére, szép agykialakítás

-Számomra könnyű, mert még nem találoztam hasonló komolyabb kategóriával (1944 gramm a nehéz gyári gyorszár nélkül, saját mérés)

-Mutatós matricázás, amitől távolról, de még közelről is a profik közé emeli

 

Hátrány

-Gyári gyorszár tényleg eléggé bumszli, de ez azt hiszem, ez egy könnyen orvosolható probléma, vannak elég jó árban titán-karbon qr szettek...

-Bár a felnire Made in Romania van biggyesztve, remélem ez nem fogja befolyásolni az élettartamát :D

-Réz niplikkel szerelt, de legalább itt is meghagyták a tuning lehetőséget!

Tapasztalat

Remélem, hamarosan össze tudom rakni majd a gépem, nagyon kiváncsi vagyok, hogy tényleg annyit számít-e hogy lapított a küllő, és abból is csak 24 van.

 

én 81 kg vagyok, remélem nem fog összecsukódni, vagy hamar elkopni alattam xc-országútizás közben, bár itt olvasom, hogy valaki DH-ra használja, ami szerintem igazán nagy baromság

 

Tervezem, hogy átnipliztetem alura, azzal is meg lehet spórolni vagy 10 grammot kerekenként :D

 

 

Erre ajánlom

Ajánlatokat majd később, amint tényleg kipróbáltam élesben

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Mavic Crossride  2010 komplett kerék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gellert12 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Szép,erős,MAVIC,kiváló gördülés,olcsó csapágyak,beszerezhető köllők, OLCSÓ
Hátrány
viszonylag nehéz,drága a köllő hozzá (olyan 900FT/db)nehéz gyári gyorszár
Tapasztalat

Én használtan vettem és így kb már 4 éves,előttem is versenyző használta és semmi hibája nincs.A csapágyak olcsón beszerezhető darabok, ami fontos hogy C3-as (növelt hézagú) csapágyak vannak benne ami fölösleges így nagyjából 1500Ft-ből átcsapágyazható az egész.Ez egy remek kerék jó áron.A súlya miatt 4 répa.

Erre ajánlom
Aki egy erős és olcsó minőségi kerékszettet akar
Ennyiért vettem
20000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jenovari.marton avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon könnyű, szép, Mavic, v és tárcsafék, kicsi az ellenállása - szépen gördül, rugalmas
Hátrány
nemtudom még minek a hibája, ha kiderült majd irok
Tapasztalat
80 kg vagyok, dh-ra használom leginkább, 1-2 méteres letöréseket is birja eddig, a nagy ugrásokat is ahol van érkező építve simán birja eddig, kanyaroknál sem panaszkodik most amit ugye a hátrányokhoz még nem irtam, nemtudom miért, de 3 hónap durva használat után az első kerék egy-egy kör után lefelé amikor azért adok neki nem áll párhuzamosan a stucnival, kiveszem visszarakom és megint jó, foggalmam sincs miért csinálja, villa baja? a tengely ment szét? a kerék baja? a tárcsa miatt van? ha valaki tudja segithet nekem :P
Erre ajánlom
cc biztos
Ennyiért vettem
50000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

penczracing avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Szép, olcsó, kiváló gyári megoldások. Küllőt lehet kapni hozzá itthon.

A hézagoló gyűrű gyárilag jár hozzá, amit itt egy kolléga sérelmezett! Neki lemaradt ezek szerint.

Hátrány
-
Erre ajánlom
Maraton, túra, All mountain... igazi mindenes
Ennyiért vettem
40000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép, igényesen kialakított darab. Könnyen és szépen fut, nagyon jó a csapágyazás. Erős konstrukció, mégis igen könnyű.
Hátrány
Lehetne olcsóbb (vagy kereshetnék jobban)
Tapasztalat

Nagyon jó kerék. Mindenféle vad helyeken szaggatam már vele, de elpusztíthatatlan.

remélem még 10 évig az is marad :)

Aki teheti, ilyet vegyen.

Erre ajánlom
Menni vele, úttalan utakon.
Ennyiért vettem
47000
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

moha avatar
moha
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
MAVIC. Gyári. Könnyű. Erős. Nagyon. 24 lapos küllő meg gyári agy, ettől rettenetesen könnyen megy. Van olyan változat, ami használható tárcsa és V fékkel is. Ez igazi előny gyári keréknél. Erőssége mellett igen könnyű, így ideális lehet hosszú maratonra...
Hátrány
Nehéz a hozzá járó gyorszár szett. A lapos küllők miatt nyílt terepen az oldalszél kitekeri a kormányt az ember kezéből.
Tapasztalat
47 és fél ezer forintért bizony ajándék ez a kerékszett! A gyári agy tökéletesen gördül és igen kicsi a légellenállása a lapos küllők miatt. Nagyon könnyű és meggyőzően erős. Külön öröm volt, hogy lehet V és tácsafékkel is használni, én elől tárcsa, hátul V-fékkel használom... Mindkettőt bírja.
Erre ajánlom
Amire tervezték: XC, maraton, talán könnyebbeknek AM egy könnyű össztelósba.
Ennyiért vettem
47500
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

iguana avatar
iguana
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Aránylag könnyű, az áráért Mavic-minőség.
Hátrány
Eddig nincs
Tapasztalat
Eddig a legbarátságosabb kerekem súly/minőség/ár tekintetében egyaránt. Bírja a tárcsát és a padkákat.
Erre ajánlom
Városi gépre tökéletes
Ennyiért vettem
42000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabo avatar
szabo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon tetszik a kerék 24 küllős gyönyörű. Aránylag könnyű, iparicsapágyas.
Hátrány
Egyenelőre nincs
Tapasztalat
Én csak terepen megyek vele hegyen völgyön sziklán mindenhol. 90 Kg vagyok és kibir, pedig nem sajnálom.
Erre ajánlom
Tura, közepes XC ridereknek, mindenre kivéve DH.
Ennyiért vettem
45000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giant avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Mavic gyári szett.Viszonylag könnyű, szép illesztések, és szinek, kardküllők. V-és tárcsafék is használható.
Hátrány
XT fogsort raktam rá, meghúzás után stabíl, majd használatkor picit lötyög és lelazult.Külön kellet esztergáltatni hozzá távtartó gyűrűt(fogsor és agy közé).Így már jobb, de a lötyögés megmaradt.Pedig új kerékszett és fogsor és megbízható szervíz.Kardküllő pótlása nehéz feladat lehet.
Tapasztalat
Lehet, hogy csak nálam jelentkezett a fogsor probléma, mindenesetre furcsa, hogy a Mavic a Shimanoval nem teljesen kompatibilis.Egyenlőre stabil, nem 8-sodik, kérdés, bár én V-fékkel használom, hogy mennyire bírja a tárcsát a ritka számu kardküllő.Egyenlőre ennyi, év végén majd értékelem ismét.
Erre ajánlom
Vigyázat a Mavic kerékszettek bringás sullya szerint vásárolandó, ill. használható.
Ennyiért vettem
38000
14 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-25 (25 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

Crossride Disc


 
felnik:
  • 6061 alumínium
  • Fekete anodizált
  • Szélesség: 19 mm
  • ETRTO size: 559x19C

 
küllők:

acél


 
küllőszám:

24 lyukas


 
agyak:
  • Alumínium test
  • Fekete
  • Acél tengely

 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1900


tömeg:
  • Első: 880
  • Hátsó: 1020

 
további információk:
  • FTS-X - Force Transfer System X – megerősített szabadonfutó rendszer
  • SELFLOCK - küllőanya visszalazulás ellen biztosított, speciális küllőkialakítás
  • H2 – Hammer Hardening - kovácsolással megerősített küllőfuratok
  • QRM - Mavic High Qulity Berings – elismerten magas minőségű tömített golyóscsapágyak

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mavic Crossride fékezéskor pattógó hangot ad
10 válasz
utolsó: 2016. júl.
Mitől pattog Mavic Crossride hátsó kereke?
9 válasz
utolsó: 2015. jan.
Mavic Crossride kerékagy tengely probléma
1 válasz
utolsó: 2014. jún.
Mavic Crossride bírja a durvább körülményeket?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
Mavic Crossride vs. Fulcrum Red Power SL
4 válasz
utolsó: 2013. jún.
Mavic Crossride-dal melyik kazetta kompatibilis?
3 válasz
utolsó: 2012. márc.
Mavic Crossride h.kerék kazettateste kompatibilis a Crossmax-al ?
1 válasz
utolsó: 2012. jan.
Szerintetek jó vétel lenne egy ÚJ Mavic Crossride UB 47.500Ft-ért?
9 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Crossride termékkel kapcsolatban: