Könnyű, merev, igényes kialakítás ( legalább is a felszínen ) 8 as nem sikerült bele tennem 1000 km alatt pedig néha jól rakom neki :) . Porvédelem rendbe van, karbantartást nem igényel a csapágyazása mivel ipari, magasnyomású mosót mellőzni kell és egy darabig tartós a cucc ezen része.
A problémák csapágycsere után ( előtte nem volt vagy nem vettem észre ) kezdődtek a hátsó keréknél ,lötyögő kazettatest és mozgó fogaskoszorú volt a diagnózis... Gondoltam megoldom magamnak a problémáimat , mert a legutóbbi szervizeléskor bár szépen kicserélték a csapágyakat, de azóta lötyög az egész kazettatest illetve a első avid elixir r féket is jól elbxxx... és azt is nekem kellett légtelenítenem, frankón beállítanom. ( legalább megtanultam )
Na addig ügyeskedtem amíg sikerült letörnöm a csőtengely fogaskoszorú felé eső menetes részét... ( gondolhatjátok mekkora volt a fejem ) A gyártó 10000.- Ft . ért veszteget egy ilyen tengelyt, végül vettem egy használt, kissé leamortizált kerékszettet jutányos áron donornak...
Azóta össze van téve a kerék, fut is szépen de továbbra is kotyog lötyög a kazettatest, főleg ha valami rázós keményebb terepen megyek akkor frankón hangja is van, és persze a váltás is lomhább lett...
Szóval várnám valami szakinak a hozzászólását ki mit tud ajánlani megoldásnak... vajon a kazettatest cseréje megoldaná a gondom vagy törjem derékba és kukázzam a francba az egészet ? ?
Hozzáteszem én nem láttam kopást a kazettatesten !
Értékelésem 3/3 mivel a fent említett problémákkal küzdök.
Üdv !
Jó kerék, szép kerék egészen addig amíg nincsenek vele problémák.
Használtan vettem bringát, azzal együtt kaptam, ezek előtt még nem volt ilyen dekoratív illetve merev kerékszettem. Kapásból csapágycserével kezdtem a közös pályafutásunkat, mivel az első kerék teljesen ki volt , de akkor gondoltam a hátsó is kapjon frankó kis francia csapágyakat.
Szervizbe vittem a kerekeket nem akartam elbarmolni...
Xc, túra, város.