Mavic Crossride komplett kerék

25 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 58.000 Ft

Használt Mavic Crossride kerék Szett 26"
47.000 Ft
új árához képest: -19%

Használt Mavic Crossride Disc kerekek eladók
40.000 Ft
új árához képest: -31%

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




hthtamas avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű, merev, igényes kialakítás ( legalább is a felszínen ) 8 as nem sikerült bele tennem 1000 km alatt pedig néha jól rakom neki :) . Porvédelem rendbe van, karbantartást nem igényel a csapágyazása mivel ipari, magasnyomású mosót mellőzni kell és egy darabig tartós a cucc ezen része.

 

Hátrány

A problémák csapágycsere után ( előtte nem volt vagy nem vettem észre )  kezdődtek a hátsó keréknél ,lötyögő kazettatest és mozgó fogaskoszorú volt a diagnózis... Gondoltam megoldom magamnak a problémáimat , mert a legutóbbi szervizeléskor bár szépen kicserélték a csapágyakat, de azóta lötyög az egész kazettatest illetve a első avid elixir r féket is jól elbxxx... és azt is nekem kellett légtelenítenem, frankón beállítanom. ( legalább megtanultam )

Na addig ügyeskedtem amíg sikerült letörnöm a csőtengely fogaskoszorú felé eső menetes részét... ( gondolhatjátok mekkora volt a fejem ) A gyártó 10000.- Ft . ért veszteget egy ilyen tengelyt, végül vettem egy használt, kissé leamortizált kerékszettet jutányos áron donornak...

Azóta össze van téve a kerék, fut is szépen de továbbra is kotyog lötyög a kazettatest, főleg ha valami rázós keményebb terepen megyek akkor frankón hangja is van, és persze a váltás is lomhább lett...

Szóval várnám valami szakinak a hozzászólását ki mit tud ajánlani megoldásnak... vajon a kazettatest cseréje megoldaná a gondom vagy törjem derékba és kukázzam a francba az egészet ? ?

Hozzáteszem én nem láttam kopást a kazettatesten !

Értékelésem 3/3 mivel a fent említett problémákkal küzdök.

Tapasztalat

Üdv !

Jó kerék, szép kerék egészen addig amíg nincsenek vele problémák.

Használtan vettem bringát, azzal együtt kaptam, ezek előtt még nem volt ilyen dekoratív illetve merev kerékszettem. Kapásból csapágycserével kezdtem a közös pályafutásunkat, mivel az első kerék teljesen ki volt , de akkor gondoltam a hátsó is kapjon frankó kis francia csapágyakat.

Szervizbe vittem a kerekeket nem akartam elbarmolni...

 

Erre ajánlom

Xc, túra, város.

Ennyiért vettem
bicóba volt
10 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

Crossride Disc


 
felnik:
  • 6061 alumínium
  • Fekete anodizált
  • Szélesség: 19 mm
  • ETRTO size: 559x19C

 
küllők:

acél


 
küllőszám:

24 lyukas


 
agyak:
  • Alumínium test
  • Fekete
  • Acél tengely

 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1900


tömeg:
  • Első: 880
  • Hátsó: 1020

 
további információk:
  • FTS-X - Force Transfer System X – megerősített szabadonfutó rendszer
  • SELFLOCK - küllőanya visszalazulás ellen biztosított, speciális küllőkialakítás
  • H2 – Hammer Hardening - kovácsolással megerősített küllőfuratok
  • QRM - Mavic High Qulity Berings – elismerten magas minőségű tömített golyóscsapágyak

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mavic Crossride fékezéskor pattógó hangot ad
10 válasz
utolsó: 2016. júl.
Mitől pattog Mavic Crossride hátsó kereke?
9 válasz
utolsó: 2015. jan.
Mavic Crossride kerékagy tengely probléma
1 válasz
utolsó: 2014. jún.
Mavic Crossride bírja a durvább körülményeket?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
Mavic Crossride vs. Fulcrum Red Power SL
4 válasz
utolsó: 2013. jún.
Mavic Crossride-dal melyik kazetta kompatibilis?
3 válasz
utolsó: 2012. márc.
Mavic Crossride h.kerék kazettateste kompatibilis a Crossmax-al ?
1 válasz
utolsó: 2012. jan.
Szerintetek jó vétel lenne egy ÚJ Mavic Crossride UB 47.500Ft-ért?
9 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Crossride termékkel kapcsolatban: