Mavic Ksyrium Elite komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 138.600 Ft

Használt Mavic Ksyrium Elite eladó
20.000 Ft
új árához képest: -86%

Használt Mavic Ksyrium Elite S eladó, alkatrésznek
7.500 Ft
új árához képest: -95%

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

mattehrieba avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon merev, kemény kiállásoknál sem hajlik a 73 kilóm alatt.

Gyönyörű hangú gördülés, finom futás jellemzi, nagyon jól gyorsítható.

Centírozni még nem kellett, pedig kapott szegény rendesen...

Nekem nagyon tetszik a kinézete, amin sokat dobnak a lapított küllők is.

Hátrány

Hosszú emelkedőn érezni a súlyát: hivatalosan 1682-1690 gramm között kellene lennie, attól függ, hol néz utána az ember, nekem azonban a digitális Soehnle mérlegem 1809-t mutatott, minden nélkül... Elgondolkodtató. Ennyi por biztos nem volt rajta, a mérleg meg minden egyebet (liszt,tej,ásványvíz-ezek után leteszteltem) szinte gramm pontosan mutat.

Tapasztalat

Új ára az általam mért súlyhoz képest borsos. Használtan félár alatt is be lehet szerezni nagyon szép állapotban, nekem is így sikerült hozzájutnom, egy szinte null kilóméteres darabhoz.

FRISSÍTÉS:

Azóta mentem vele még 5000km-t. Nagyon jó kis kerék, nagyon megszerettem. Mindössze egyszer látott centírt, robosztus, masszív darab. Semmilyen rossz tulajdonsága nincs- tekintve mennyiért vettem.

Ősszel lecseréltem életem első karbon kerekére (Mr.Wheel T500), hát az egy más világ!! Erről írok hamarosan, de egy biztos, a Ksyrium Elite marad nálam, nem adom el, tán soha!

Erre ajánlom

Edzésre, kezdő versenyzésre.

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
1809 g
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanyikov avatar
sanyikov
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Negyon jó merevség,jó gyorsulás és tökéletes esztétikum párosítva a Mavic agyak ellenállásmentes gördülésével.
Hátrány
Magas ár;Rossz alkatrészellátottság.(küllö csak 10db-tól rendelhető--ez Magyarország!!)
Tapasztalat
Tökéletes edzökerekek-tökéletes utakra.Versenyzésre az SSC-SL ajánlott.
Erre ajánlom
Hosszú távú versenyek,túrák.Hegyvidékre.
20 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
felnik:

elöl 22 mm magasságú, hátul 25 mm magasságú Maxtal alumínium ötvözet


 
küllők:

acél


 
küllőszám:
  • 18 (első)

  • 20 (hátsó)


 
fűzési mód:
  • radiális (első)

  • Isoplus (hátsó)


 
agyak:
  • 9 mm (első)

  • 9.5 mm (hátsó)


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy (QRM+)


 
színválaszték:
  • fekete

  • ezüst


 
tömeg (g/pár):

1550


 
további információk:

integrált M7 alumínium niplik


Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic Ksyrium Elite termékkel kapcsolatban: