- Elképesztően merev minden irányba
- Tartós konstrukció
- a csapágyazásra nincs panasz
- elég nehezen kap nyolcast
- Jó az alkatrészutánpótlás csak pénztárca kérdése
- meglepően aerodinamikus
- Jellegzetes külső
- Szingós változat is van
- Komplett kerékhez mérten könnyű
- 11s kompatibilis kazetta (ebben nem vagyok biztos hogy nem utólagos módosítás)
- ...viszont elég tisztes felületet adnak oldalról a Zyrcal küllők, szeret belekapni az oldalszél
- a küllők felületkezelése botrány, féktisztítót messze vidd el tőle
- Mavic küllőanya szabványainak összevissza variálása miatt elég emberes meló hozzá megfelelő kulcsot találni
- Tipikus szériabetegség, a felni megreped a küllőfuratoknál hosszanti irányba
- és ez rosszabb esetben továbbnyílhat ami hanghatással is jár
- Végül a legrosszabb, a kazettatest. Nem tudom milyen barom találta ki ezt a siklócsapágyas konstrukciót de a helyszínen golyót kellett volna röpíteni bele. Botrányos a tömítése, emiatt a kosz eszi a teflont amit folyton cseréli kell de emiatt kitágul a fészek amiben van.
Ez egy Ksyrium SSC-ről írodott sztori ami az SL közvetlen elődje, nagyjából a felnin lévő marást leszámítva megegyeznek, lassan már nyugdíjra érett mivel elfogy a fékezhető alu, de még mindig egyben van és működik és több mint 10 éves technika. Jó befektetés.