könnyű
erős
bazalt fék felület
jó minőségű agy és küllők
újonnan drága viszonylag
csak egy év gari
bonyolultabb rajta az abroncs csere
Egy évesen használtan került hozzám, így kimondottan jó vétel volt a rajta levő 25 mm TUFO Hi carbon composite abroncsokkal. Nagyon szépen veszi a fordulatot, érezhetően jobban gyorsítható a gép.
Abszoltút igaz, hogy a forgó tömeg csökkentése a legfontosabb.
Tehát ha valaki tényleg a gyorsaság, gyorsíthatóság miatt upgradelni akarja a bringáját elsősorban a kerékkel kezdje!
Óriási előre lépés a korábbi alu. DT Swiss kerékhez képest, pedig az sem volt egy rossza darab.
Kb. 300 grammal lett könnyebb a gép.
Nekem nagyon bejött a 25mm es abroncs, sokkal jobban illik a hazai szar utakra, gördülési ellenállásban pedig én nem veszek észre semmit romlást.
Fékhatásban - természetesen a hozzávaló fékpofával- szárazon szerintem még jobban is fog mint az alu. Nagy vízben még nem használtam, de azt mondják ott előfordulhat fékhatás csökkenés.
A kerék egyébként UCI minősítést kapott,ott is nagyon jól szerepelt a teszteken.
Azért hirtelen erős oldalszélnél figyelni kell, ezt a profil magasságot már igen csak meg tudja tolni hirtelen és jön a perecelés!
Elsősorban versenyre, ha nagyon vigyázni akarsz rá
Én minden nap ezt használom, nem azért vettem, hogy a falon lógjon.