- elvisz mindenhova
- ha ésszel van használva ,akkor hosszú az élettartalma
- centirozható
- nem féltenivaló,ha megadja magát ,akkor is használtan ,már akár ingyen is hozzálehet jutni ezekhez,de újonnan sem drága a Neuzer.
- kónusz rendszert viszonylag könnyű szerelni,beállítani,ha legalább évente egyszer szétszedem,és kitisztítom,majd újrazsírozom ,akkor az árához képest elfogadható a csapágyak futása.
- vizes úton ,még ha nyikorogva is de meg lehet fogni,akár egy sima cantilever fékkel is,viszonylag rövid féktávon belül. Mondjuk ezt befolyásolja a fékbetét minősége is.
- a gyári tengellyel/golyókkal is sok kilométert meg lehet tenni,nem rágnak,jelentősen nem kopnak.
- az agy is tartós,nem kellett még újrafűzni
-a Neuzer gyári felniszalagja hamar tönkremegy ,és emiatt defektek sorozata következik be.
- gagyi küllők,már a gyári állapotában is lazák,használatbavétel előtt érdemes utána huzatni/húzni
- szarabb úton,vagy akár egy kisebb padkánál is ajánlott visszavenni a tempóból,mert lehet 1-2-szer nem lesz baja egy padkától ,de harmadszorra már lehet ,hogy azt veszed észre,hogy üt a felni. Felnifék révén innentől kezdve a fékbeállítás sem lesz az igazi,meg menet közben is az a surlódó hang is idegesítő.
- Néha leszállnak a kónuszok,utána kell állítani
Tulajdonképpen ha profi bringás lennék,akkor nem ilyen Neuzer MTB Alut használnék,de ez nem sportolásra,hanem elsősorban közlekedésre van kitalálva. Boltba járos libakergetőre meg pont megteszi. A felniszalag megoldására, lehet sufni tuningot alkalmazni,szigetelőszalaggal áttekerni 2-3-szor a felni belsejét azt jóvan. Amik nekem vannak ,azok között van már olyan is ,ami 10 éves kb. Nem fut tökéletesen,szitál egy kicsit ,de még nem üt. Ameddig még nem súrolja a fékpofát ,addig különösebb gond nélkül ,lehet centirozás nélkül is közlekedni vele. Megjelenéséről annyit ,hogy nem egy látványfelni a Neuzer Alu,de lehet javítani a kinézetén.Már ha tisztán van tartva az egy kiindulás,aztán ha van rajta egy kultúrált prizma ,az már sokat dob rajta.
Közlekedni