Félve rendeltem meg ebike-ról, attól tartva hogy hamar tönkreteszem. Nagyot tévedtem. Brutálisan merev kerekek, főleg nagy nyomasra fujva erezni, 8 bar es felette.
Szerintem edzésre is megfelel, talán amatőr versenyre is. Napi munkábajáró kerekem lett, belvárosból külvárosba, kap hideget meleget, kátyús utakat bőven. Mindent kibír amit eddig tőlem kapott.
Ebike-ék valamit elnéztek mert airline 3 evo néven és aron kaptam meg, pont a modellváltáskor, tavaly.
A küllők kettes csoportokban vannak fűzve rodi által, x-air pattern-nek hívott mintába. Eddig 3000-et mentem vele centrírozás nélkül. A kátyúkat kb 1 mm-nyi elmászással vette tudomásul. Ez is inkább el elsőre jellemző. (szvsz: kevesebb küllő + több sokkhatás miatt).
A gyári lapított küllők borzasztóan drágák hozzá, itthon nem is láttam senkinél. ~1200 ft darabja. (44darab a szett) tehát érdemes nem eltörni őket. :D Eddig jól bírják, nagyon feszesre vannak húzva.
A felni esőben durván eszi a fékpofákat, no de melyik nem!? Eddigi kopása elhanyagolható pedig dinamikusan közlekedek.
Durva sprinteknél sem csavarodik semerre, néha meglepődök még ma is, mennyire jól megindul akár nulláról is NAGY terhelésnél.
Ismerek 110 kilós arcot aki ezt használja tehát nem csak nálam vizsgázott jól.
A gyári matricázás elég szexi rajta viszont ócska. Kopik a matricáról a festék, nem szeretem ha koszos ezért gyakran mosom, főleg esős időben (naponta). A városi lakatolásoktól, bringatárolóktól felszakadozik. Jobb lett volna ha festik. Ellenben az alap festék jól bírja.
Ez gyenge pont de csak esztétikai.
Agyak: Blakcjack, (made in japan(!)) japán iparicsapágyasok, vajpuhán futnak , NULLA zajjal. A gyári zsirozáshoz még nem kellett nyúlnom, prímán zárnak a porvédők.
A centrírozása agyvérzés, ezért is nem bántottam mióta megvan. Néha nekiállok de inkább hagyom a francba, lehet ezt csak géppel érdemes vagy ha nagyon unatkozol egész hétvégén.
Összességében meg vagyok vele elégedve, talán lehetne olcsóbb picit, úgy negyven ezer környékén biztos jobban vinnék. No meg a küllők ára...