Rodi Airline Evo komplett kerék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Varga Jani avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Nagyon merev útirányban ez a Rodi kerék.

-Strapabíró(mecsek)kb +6000km centír nélkül.

-Jó porvédelem.

-Gyönyörű megjelenés.(mindenhol az a reakció hogy:deszép,mennyi vót,meghát hogy hány küllős?)

-Kivállóan futó ipari capágyak.

-Aerodinamikailag kiválló.

-Viszonylag elfogadható ár

Hátrány

-A matricázás rövid időn belül kopik.

-Relatív nehéz ez a Rodi kerék.

-Küllői nehezen beszerezhetőek.

-Hajtásirányú merevsége nem kifogásolhatatlan.Nekem néhol 1-2mm-t csavar.

 

 

Tapasztalat

Eddigi tapasztalatom alapján jó kerékszett Rodi Airline Evo.A súlya miatt cserélném csak le.Öszzehasonlítva az alacsonyabb árkategóriával 20-30 ezer huf,ez mindenképp megér ennyi pluszz költséget ha valaki a jövőre gondol és éves szinten többet teker rosszabb úton vagy távolságba mint egy jóidős bringás.

 

Erre ajánlom

-edzésre

-aszfaltos túrára

-erősebb testalkatú kerekezőknek

-városba

-roszz minőségű aszfaltra

 

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2009 komplett kerék
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ltviktor avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • szerintem jól néz ki.
  • relatív könnyű (2000g a szett).
  • nagyon merev nem csavarodik sem oldalra sem hajtásirányban
  • eddig mindent kibírt, pedig nem kímélem künnyű terepen is megtekertem.
Hátrány
  • Matricázás minősége a bóvlit súrolja.
  • a kevés, kettesével csoprtosított küllők miatt nehéz centrírozni (legalább szerencsére nem nagyon kell)
Tapasztalat

Félve rendeltem meg ebike-ról, attól tartva hogy hamar tönkreteszem. Nagyot tévedtem. Brutálisan merev kerekek, főleg nagy nyomasra fujva erezni, 8 bar es felette.

Szerintem edzésre is megfelel, talán amatőr versenyre is.  Napi munkábajáró kerekem lett, belvárosból külvárosba, kap hideget meleget, kátyús utakat bőven. Mindent kibír amit eddig tőlem kapott. 

Ebike-ék valamit elnéztek mert airline 3 evo néven és aron kaptam meg, pont a modellváltáskor, tavaly.

A küllők kettes csoportokban vannak fűzve rodi által, x-air pattern-nek hívott mintába. Eddig 3000-et mentem vele centrírozás nélkül. A kátyúkat kb 1 mm-nyi elmászással vette tudomásul. Ez is inkább el elsőre jellemző. (szvsz: kevesebb küllő + több sokkhatás miatt).

A gyári lapított küllők borzasztóan drágák hozzá, itthon nem is láttam senkinél. ~1200 ft darabja. (44darab a szett) tehát érdemes nem eltörni őket. :D Eddig jól bírják, nagyon feszesre vannak húzva.

A felni esőben durván eszi a fékpofákat, no de melyik nem!? Eddigi kopása elhanyagolható pedig dinamikusan közlekedek.

Durva sprinteknél sem csavarodik semerre, néha meglepődök még ma is, mennyire jól megindul akár nulláról is NAGY terhelésnél.

Ismerek 110 kilós arcot aki ezt használja tehát nem csak nálam vizsgázott jól.

A gyári matricázás elég szexi rajta viszont ócska. Kopik a matricáról a festék, nem szeretem ha koszos ezért gyakran mosom, főleg esős időben (naponta). A városi lakatolásoktól, bringatárolóktól felszakadozik. Jobb lett volna ha festik. Ellenben az alap festék jól bírja.

Ez gyenge pont de csak esztétikai.

Agyak: Blakcjack, (made in japan(!)) japán iparicsapágyasok, vajpuhán futnak , NULLA zajjal. A gyári zsirozáshoz még nem kellett nyúlnom, prímán zárnak a porvédők.

A centrírozása agyvérzés, ezért is nem bántottam mióta megvan. Néha nekiállok de inkább hagyom a francba, lehet ezt csak géppel érdemes vagy ha nagyon unatkozol egész hétvégén.

Összességében meg vagyok vele elégedve, talán lehetne olcsóbb picit, úgy negyven ezer környékén biztos jobban vinnék. No meg a küllők ára...

 

 

Erre ajánlom
  • Országútosoknak ha nem tud mit csinálni a sok pénzzel. (Nagyon sokat javíthat egy olcsóbb (160 ezres) országúti hajtási élményén.)
  • Városi harcosoknak.
  • Sznoboknak.
  • Mindekinek aki szereti.
Ennyiért vettem
50780
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2011 komplett kerék
kerekek, matrica és fékfelület
Rodi Airline Evo  2011 komplett kerék
hátsóagy
Rodi Airline Evo  2011 komplett kerék
bringán
43 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
felnik:

31 mm magasságú, 19,7 mm külső, 13,6 mm belső szélességű alumínium


 
küllők:

Inox


 
küllőszám:
  • 20 lyukas első
  • 24 lyukas hátsó

 
agyak:
  • RB91 első
  • RB35, kazettás hátsó

 
csapágyazás:

Ipari csapágyazás


 
színválaszték:
  • Fekete

  • Fehér


 
tömeg (g/pár):

1997


tömeg:
  • Első: 869 g
  • Hátsó: 1128 g

 
további információk:

ETRTO méret: 622x13


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rodi Airline Evo termékkel kapcsolatban: