- Nagyon könnyű (260g csak a felni)
- Merev minden irányban
- Nagyon kicsi ellenállású de hangos racsni
- UD carbon felület gyönyörű
- sima J fejű 1,8-as DT Competitionnal van fűzve
- Elég komoly fegyver egy hegyi időfutamra, inkább könnyebb mint aeróbb.
- tőcsavarosítható elsőagy
- elég gyatra fékteljesítmény
- vékony fékfelület
- csak Competition külllőt raktak bele réz anyákkal.
- könnyen túl lehet húzni a küllőket és behorpad a felni
- az új Zipp brutálisan túl van árazva.
Ez egy ős Zipp 303 az ezredfordulóról. Egyértelműen hatalmas előnyt jelentett fölfelé mert sorral és szingókkal együtt is 2kiló alatt maradt a tömege. Viszont a korabeli technológia miatt a fékezés nem kis probléma. Sajnos Ausztiában 15-18%os lejtőről lejövet sikerült hólyagosra sütni, holott finoman szakaszosan fékeztem, ráadásul jó minőségű carbon fékbetéttel
Viszont másik oldalról egy igen erős szerkezet, az első keréken volt egy kis repedés a korábbi gazdája által elszenvedett eséstől. Nos én bevégeztem amit elkezdett, versenyen tömegbukásban kb ötfelé törtem a felnit, de nem ott rogyott meg ahol az említett repedés volt!
Ma már elég olcsón megkapod, jó társ lehet hegyi időfutamokra.