Answer, tehát minőségi cucc.
Kézre áll, mintha az én kezeim alá szabták volna.
Minden elfér rajta, holott 135 mm-es markolattal használom: fék- és váltókarok, poplock, kilométeróra, csengő, világítás, és még egy telefontartó is. És még mindig maradt hely.
685 mm hosszú, könnyű, és nagyon-nagyon merev (7050-es alu).
Ami nincs: hajlás, repedés, törés; bár meg is lepődnék a 60 kilómmal.
2 év garanciát ad a gyártó a törésre. (Európában)
Méretre vágható.
Gyártanak belőle egyenest, félcolos, colos emelésűt - az enyém félcolos, fekete matt felület.
A különböző szerelvények állítgatása során úgy tűnt, a felületkezelése megadta magát, de nem. A festése keményebb, mint pl. a váltókarom anyaga, az hagyott csak nyomot rajta.
Drága a ProTaper XC Trail G2, de nagyon. Ebben ki is merül a hátránya.
Előző kormányom egy Trinity volt, a maga 580 mm-es hosszával, egyenes kivitelével, és hajlásával (RST Gila elsőteleszkóp mozgása helyett a kormány hajlott) a nyomába se ér.
Ez egyszerűen kézreáll, kényelmes, merev, csak ajánlani tudom.
Túra, XC