- Állítható kinyúlás, egymáshoz képesti szöghelyzet, 3 szélesség a könyökpárnánál
- Adapterrel vékony befogós kormányra is felrakható
- Kompromisszumos a merevség/rezgéselnyelés közt
- Rudakat összekötő végelemre lehet rakni végszükség esetén lámpát
- Megizzadva azért tud csúszni a szivacs
- Könyöktámasznál ha lazul a csavar, akkor elforog, lehetne rovátkált vagy valami, hogy ez ne történjen meg
- Lehetne hosszabb, mert nem vagyok égi meszelő, de majdnem teljesen ki van tolva és szerintem jól van beállítva. Aztán vágni mindenből lehet.
Nyáron 2 hetet használtam nagyon intenzíven, pár 30 km-es, "nyélenrakós" kör után sikerült úgy beállítani, hogy egy Balaton kerülésnél is nagyrészt feküdve kényelmes volt. Bár azt gondolná az ember, hogy ha a kormány alatt lenne, akkor még aeróbb az üléspozíció, de higgyétek el, földi halandónak 10 perc után szétmenne ilyentől a dereka/háta/nyaka. Én is úgy kezdtem a beállítást, hogy nagyon lapos volt, de emeltem sokáig. Bandázsolni érdemes, több helyen lehet támaszkodni/kapaszkodni így rajta. Szép kidolgozás, sorja, ilyesmi sehol. Outi kormányból veszi el a helyet, én vissza nem tekerem a kormányról a betekerőt... XLC-nek van megszólalásig hasonló könyöklője, kb. ugyanennyibe kerül. Vagy ebayről lehet kicsit olcsóbban rendelni. De amúgy szerintem megéri az árát. Persze karbon csoda könnyebb, de amíg acél villám van az outiban, addig ez tökéletes :D
Teljesítménycentrikus időfutam körök, Strava szegmens hódítások, amatőr triatlon. Kis forgalmú, jobb minőségű utakra...