FSA Orbit XL II kormánycsapágy

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ kormánycsapágy TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

money avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

iparicsapágyas ez a FSA kormánycsapágy jóporvédelem könnyen kiüthető a vázból jó a fényezés nemkopik könnyen le 

Hátrány

nincsneki olyanja max az ára de megéri nehezen lehet kivenni a csapágyat a perselyből én csak késsel tudom kiszedni

Erre ajánlom

dh freeride xc roller

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Tartós

Jól tömített az FSA Orbit XL II

Hátrány

Nincs.

Tapasztalat

Mindenes gépben volt, amit leginkább túrázni használtam. Néha ugra-bugráltam és lejtőztem is ezzel a közepes rugóúttal rendelkező mindenes géppel és nem volt probléma a fejcsapággyal. Nagyon jól tömített, mindig nagyon finoman mozgott, akár tél volt, akár nyár, akár esett a hó vagy az esső, akár sár volt, aká száraz idő. A fejcsapágyat végül a vázzal együtt adtam el. Nagyon jó ár-érték arányú.

Erre ajánlom

XC, CC, Enduro, All Mountain, nem túl zúzós FreeRide.

Ennyiért vettem
12000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

R-A-I avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Ipari csapis.
  • széép. (fehér.)
Hátrány
  • nincs neki.. talán az ára. =)

 

Tapasztalat
  • szépen forog, nincs vele baj.

 

Erre ajánlom
  • akinek van pénze ilyenre. =)

 

Ennyiért vettem
vázhoz volt.
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

• 1-1/8" ,36°/ 36° ACB mérettel rendelkezik
• Lézergravírozott kupak és csészék.

• Beépítési magassága 13.5+13.9=27.4mm

• CNC megmunkált 6061/T6 ötvözetű csészék és kupak.
• Döntött ipari csapágyak
• Súlya - 103 gramm

Szépen, könnyen mozog.

Már a harmadik vázban használom és még mindig kiválóan teljesít. 

Hátrány
Nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Volt már a BigHit-ben, a Bullit-ban, és most a Kona-ban üzemel. A mai napig tökéletesen működik, semmi lötyögés nem tapasztalható.
Erre ajánlom
Az AM-től a hobby FR / DH-ig mindenhova jó lehet nekem legalábbis bevált. Aki nagyon durván tolja annak azért inkább ajánlanám az Orbit Xtreme Pro-t vagy a Pig DH Pro-t.
Ennyiért vettem
10000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MaliBoa avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Egy Bükk Maraton után szét kellett szednem az egész bringát, olyan dzsuvás volt minden. A sár beleette magát még a vízzárt agyakba is. A fejcsapágyat is szét akartam szedni, de meglepetésemre a zsír víztiszta volt benne. Akkor gyorsan visszazártam. Már a második vázat szolgálja ki. Nem kottyan, nem lóg, em arretál még padkázás után sem.
Hátrány
Eleddig nem sikerült ilyet találnom benne. Igaz nagyon nem is kerestem. Gyakorlatilag észrevétlenül van a bringán.
Erre ajánlom
Több éves munkába járás, pár maraton, túra, kevés állatkodás. ezeket tutira bírja, és semmi dolgod vele. Van, mint a váz.
Ennyiért vettem
6500
Szerinted hasznos?

Bálintka avatar
Bálintka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
iparis, látszólag jó, de...
Hátrány
..kotyog. Hiába van meghúzva nagyon, akkor is kotyog. Annyira meg van húzva hogy a szárnyas anyát már húzza ki a villanyakból, de kotyog. Ha kevésbé van meghúzva akkor még jobban kotyog.
Tapasztalat
Újonnan ilyen. Lehet hogy egy szar példányt fogtam ki. Ucsó nem iparis csapágyam jobb volt.
Erre ajánlom
Kereskedők életszínvonalának emelésére.
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benedekco avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
ipari csapagyas, szép(szubjektiv), eddig elég sokat birt
Hátrány
nem nagyon van neki
Tapasztalat
sajna Én nem allitottam be megfelelöen, nem mertem az elején meghuzni rendesen(nem akartam tulhuzni) aztan a legutobbi turan tul nagy sulyt kellett cipelnie(kormanytaska+csomagok az elsö villan lévö csomagtarton), végülis most jonak tünik egy kis allitgatas utan(csak nehéz volt belöni ujra), az elsö 6000-et kivaloan teljesitette, szoval figyeljetek ra, hogy normalisan legyen beallitva
Erre ajánlom
kerékparosoknak kerékparokba legföképpen
Ennyiért vettem
11000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Moname_one avatar
Moname_one
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Minnden körülmény között rindkívüli teljesítmény,102g-os súly,ipari csapágyazás,FSA minőség
Hátrány
Eddig nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Ez egy elég jó kormánycsapágy amit szerintem elég korrekt áron(11.000)kínálnak.más gyártók ilyen minőségű csapágyai 3x ennyibe kerülnek
Erre ajánlom
Mindenképpen Xc/maraton vagy road versenyzőknek
Szerinted hasznos?

csapi avatar
csapi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
kurva jól bírja a csőrösöket
Hátrány
nincs
Tapasztalat
eddigi legjobb korm.csapágyam
Erre ajánlom
csak zúzni. kormánypörihez egy kicsit talán szorul nekem
Szerinted hasznos?

Kolbee avatar
Kolbee
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól megy a fekete szín a fekete Caprine Dualhoz. :-) Atom finoman gördul az ipari csapágy.
Hátrány
Van?!
Tapasztalat
Én lejtőzni, meg ugrálgatni használom. Korrektül bírja. Ez még nem elég meggyőző, viszont a haverom is ilyet használ, és ő ad neki, de nagyon durván. Semmi baja.
Erre ajánlom
Szerintem ez mindent bír. Hogy miért, azt lejjebb megtalálod.
Szerinted hasznos?

Molnár Gábor avatar
Molnár Gábor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szépen mozog, nem rág mivel cartrige, oclsó bár nem 7000!!!! hanem 10 majdnem.
Hátrány
Lehetne túlméretes is, de így is nagyon jó
Tapasztalat
vegyétek nyugodtan. Megéri
Erre ajánlom
Mindenre, mindenkinek
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
 
csapágyazás:

Nagy merevségű csapágy.


 
beépítés típusa:

Hagyományos


 
méret:

1-1/8"


 
színválaszték:

fekete


 
beépítési magasság (mm):

13.5+13.9=27.4


tömeg:

103


 
további információk:

-1/8",36°/ 36° méret. Kovácsolt és CNC esztergált 6061/T6 Alu kupak. Nagy merevségű csapágy. Beépítési Magasság 13.5+13.9=27.4mm


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Orbit XL II termékkel kapcsolatban: