FSA The Pig 2010 kormánycsapágy

22 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ kormánycsapágy TERMÉKEK



16-22 (22 vélemény)
Rendezés

Huti avatar
46 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elpusztíthatatlan,alul rohadt nagy ipari csapágyas rész,úgy forog mint a disznó amit a feliratozás is mutat:-),jól is néz ki
Hátrány

Nincsen!

Tapasztalat

Ez 1 disznó jó fejcsapágy!

Erre ajánlom
Minden extrém célra megfelel akárkinek.
Ennyiért vettem
6000
Szerinted hasznos?

Jumper avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Izom erős, nagy csapgy golyós, k..va jól néz ki és sztem is jó a disznaú az elején, elnyűhetetlen, olcsó egyszerűen rohadtúl megéri
Hátrány
NINCS vagy is én nem tapasztaltam
Erre ajánlom
dirt, street, dh, mindenkinek aki durvúl
Ennyiért vettem
3900
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Zsíros-túrós! Erős, jól tömített, szép a röfi a feliraton.
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Vegyétek, mert nagyon jó. Az áráról meg annyit, hogy spóroljatok:-D megéri.
Erre ajánlom
Mindenre, csak talán gramm-mániásoknak nem.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norbiker avatar
Norbiker
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát ezt nem sorolom csak néhány mérvadó. ÁRban teljesítményben odabasz minden kormánycsapit. Sokáig bírja, ha kiveszed a kosarat a golyóktól ás további golyókkal helyettesíted, akkor megnöveled a felfekvőfelületet és így még tovább bírja. Az az igazság hogy kopás bekopás után át kell zsírozni, mert a belső részről lejöna festék és nem szareti a csapágygolyókat, ha ezt megteszed magától forog a kormányod :p
Hátrány
Sokan írják hogy drága...szerezd be olcsón mondjuk használtan mert megéri vagy bécsbők hozass valami ismiddel nekem vadi újan 3000 volt. kész nyereség!! :D
Tapasztalat
Vegyétek meg mert míg más hasoló teljesítményű csapágyat 3 szor veszed újra addig ezt egyszer. Szóval jobban megéri.
Erre ajánlom
DH, BMX, és még további atom hardcore igénybevételre
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ábel avatar
ábel
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép,fekete,fsa baszott erős nekem az airbornebafaszán néz ki jók a csapágygolyók[nagyok]
Hátrány
nincs
Tapasztalat
eredetileg bmxhez gyártják de jó sztem bármire.
Erre ajánlom
dh dirt
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hozo avatar
hozo
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó most már csak 5000.- régen 6400 volt az alsó csésze magas széleg bikanagy golyókkal amelyik része bemegy a vázba az sokkal vastagabb és hosszabb mint a hagyományos korm csapik
Hátrány
én nem találtam benne
Tapasztalat
ajánlom bármilyen gépbe
Erre ajánlom
bárkinek bármire
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mbalazs avatar
mbalazs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon erős,jól néz ki rajta a disznó fej:),magasított,nagy golyok..
Hátrány
kicsit nehéz,de erős
Tapasztalat
nagyon erős ajánlom mindenkinek én 6400ért vettem olcsobb mint a többi és jobb!!!
Erre ajánlom
dh,street....
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-22 (22 vélemény)
Rendezés
 
csapágyazás:
  • Felső: Ø5/32"x22 golyókosaras csapágy
  • Alsó: Super túlméretes Ø1/4"x15B golyókosaras csapágy

 
beépítés típusa:

Hagyományos


 
méret:

1-1/8"


 
színválaszték:

fekete


 
beépítési magasság (mm):

15.4+13.6=29


tömeg:

193


 
további információk:

1-1/8", BMX / Freeride felhasználásra. Golyókosaras csapágy. GYRO kompatibilis. 12mm "Deep Cup" design. Felső: Ø5/32"x22 golyókosaras csapágy. Alsó: Super túlméretes Ø1/4"x15B golyókosaras csapágy.


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mostani FSA The Pig kormánycsapágyam helyett jó lenne ez?
3 válasz
utolsó: 2013. márc.
FSA The Pig jó lenne egy Hardy 3-ba?
4 válasz
utolsó: 2012. feb.
FSA The Pig rózsáját hogyan tegyem bele egy villa nyakába?
2 válasz
utolsó: 2011. szept.
Mi a különbség az FSA Pig és Pig bmx kormánycsapágy közt?
1 válasz
utolsó: 2011. márc.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA The Pig termékkel kapcsolatban: