- tartós
- erős
- masszív
- finom mozgás
- porvédelem jó
- szerethető csapágy könnyű beszerelni is
- picit drága ez a Syncros kormánycsapágy, de megéri végülis mert soha nem lesz baj vele
lehet jobb befizetni egy fsa -ra de ezzel soha nem volt bajom !
mindenre !
lehet jobb befizetni egy fsa -ra de ezzel soha nem volt bajom !
mindenre !
tartós, nagyon masszív cucc
por nem kerül bele könnyen
egyszerűen szerelhető ez a Syncros kormánycsapágy
nagyon jó kormánycsapágy, nem kell szerelgetni folyton
nincs hátránya, nem a legolcsóbb ez igaz, de nem vészes
nagyon masszív, tartós csapágy
bármire
- jól néz ki
- nem vészes az ára
- egy kicsit szorult ha jol meghúztam, hogy ne lötyögjön, ha meg kijjebb lazítottam akkor meg lötyögött! Megoldás: egy kicsit bekentem csapágy zsírral a csapágy csészét meg a tetejét, és most jól müxik!
Bármire!
Nekem a Hardcore Inside félintegrált van.
90gramm, nagyon finom működés, könnyű beállíthatóság.
Még nem találtam de szertintem nem is lesz.
Ha csak az árát nem vesszük hátránynak...
eleg komoly, massziv darabnak tunik, ehhez kepest a sulya nem nagy. a csapagy nem tudom, h mennyire szabvany, de sztem siman cserelheto, ha kikopna, de nemigen fog, mert eleg szep nagy, nem olyan gyurunek kinezo valami, mint pl b+ csapagyak (nem fikazas, de az mas kategoria). szoval sztem kitart egy joideig gond nelkul.
ipari csapágyas
hagyományos
fekete
AM Hard Core 1.5: Másfél colos kormánycsapágy, ami szintén 1.5"-os első villát képes fogadni. Speciális tömítettségű, ipari csapágyazás, eltéveszthetetlen Syncros forma. Alapanyaga 7075-ös alumínium, CNC-zet, golyó-nyomott kialakítás.
AM Hard Core: Hagyományos, 1 1/8-os kormánycsapágy, ami 2010-ben 20 g-ot leadott a súlyából. Speciális tömítettségű, ipari csapágyazás, összetéveszthetetlen Syncros forma. Alapanyaga 6061-es alumínium, CNC-zet, golyó-nyomott kialakítással. Alul szélesebb csapággyal.
„Bombabiztos MTB alkatrészeket gyártunk.”
A Syncros márka története egy kis vancouveri műhelyben kezdődött a 80-as években. A manufaktúra felső kategóriás alkatrészeket kezdett gyártani mountain bike-okhoz. Ez még akkoriban történt, amikor a montikat normál gépekből alakították át hegyi bringákká. A népek büszkék voltak, ha feltehettek egy legendás zsanéros Syncros stucnit, a hajtóművekről vagy a felnikről nem is beszélve.
Sajnos a 2000 körüli nagy távol-keleti alkatrész ár-robbanást nem élte túl a vállalat, csődbe ment. 2004-ben Tom Ritchey és a Ritchey Inc. fantáziát látott a romokban heverő cégben, és megvásárolta a Snycros-t. A fejlesztői részleg továbbra is megmaradt vancouveri North Shore-ok tőszomszédságában, de az idők szavának engedve a gyártást áthelyezték Tajvanra, illetve egy európai irodát is nyitottak.
A múlt és a jelen abban találkozik, hogy a Syncros manapság sem köt kompromisszumot. Lehet, hogy nem ők gyártják a legkönnyebb stucnit, vagy nyeregszárat, de ha elnyűhetetlen, az átlagosnál nagyobb merevségű és magasabb minőségű alkatrészre vágysz, nem fogsz csalódni.