-Szép!
-masszív,
-könnyű,
-több méretben is kapható,
-ahhoz képest, hogy BBB=> olcsó,
-+/- oldalon is használható,
-masszívan fogja a kormányt,
-erős csavarokkal rögzíthetünk
Még nem találtam, de ha lesz; írok :)
A Trek gépemen hosszúnak találtatott a gyári SSR kormányszár (105mm), ezért kerestem rövidebbet. Sajnos Bontrager-t nehezen szerez be az ember itt a viharsarokban, és a Haverom is azt mondta, hogy nézzünk más márkát ha sürgős mert ki tudja... Acor vagy Xlc stucnit nem akartam, ezért néztem körbe jobban. 1 helyen árulnak BBB termékeket erre, és mondták, hogy ilyet tudnak rendelni. 1hét alatt meg is jött!
Mivel keskenyebb a "nyaka" ezért még hézagolót vennem kellett; ez az egy problémám merült fel a stucnival/felrakásával kapcsolatban, de hát ezt nem róhatom fel neki negatívumként! A 25,4 befogó méret mellé párosul a 80mm hossz és a 6° emelkedés. Ez pont megfelelő nekem. Az irányítás kicsit furcsa volt az elején, de már megszoktam, és fáradság is később jelentkezik a hátban és a karokban. Maga a stucni szépen kidolgozott (3D technológiával 1anyagból), masszív alumínium, erős csavarokkal/menetekkel. Súlya nem érdekelt, de mást igen (horika kérésére lemértem; 95g csavarokkal együtt). Ugyan csak 25,4es befogóval, de 8méretben kapható 60mm-130mm. Festése (eddig) nem kopott/erősnek bizonyult, pedig enyhén szögletes test miatt kicsit forog rajta a km/óra rögzítője, mégsem koptatja. Pozitív és negatív stucni ként is használható, festése is így lett kialakítva. A kormányt erősen fogja, nem nyekereg kiállásnál vagy erősebb kapaszkodásnál/rángatásnál sem. És még egy pozitívum (számomra legalábbis); hogy olcsó volt, pedig BBB. Igaz hogy 2010 előtti termék, de mivel tudjuk, hogy kicsit túl árazottak a BBB termékek, én többre számoltam, ehhez képest kerek 5 Mátyásosba fájt.