FSA BB-9000 MegaExo középrész

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Josii93 avatar
53 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

szép megjelenés, könnyű.
könnyű beszerelni, a csapágyak szépen futnak.
mást nem tudok írni sajnos :(

Hátrány

nekem egy 19mm-s tengelyhez való van, és elbaszott egy konstrukció.
oldalról a csapágy porvédője(műanyag), belemegy a csapágy belső átmérőjébe, és konkrétan azon fekszik benn a tengely, és nem a csapágyban(nem tudom miéért?)
a csapágy belső átmérője 20mm. na, és ez a múanyag cucc, persze hogy az első pár kilóméter után darabokra hullott..
de amíg működött, addig is hajlott össze vissza.
csak 2 darab csapágy van benne, de azok legalább jó minőségűek.

Tapasztalat

valamire biztos jó a BB-9000 MegaExo, de nekem csalódás volt.
szerencsére kaptam, pénzt nem adtam érte.
a 24mm-s(integrált hajtáshjoz valót) verzió turira fullosan működne!

Erre ajánlom

cc

Ennyiért vettem
kaptam
Mért tömeg
136 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

osg avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon finoman fut, tömítése jó sarat vizet tűri, tengely nagyon erős.

Hátrány

A bal oldali csapágyba bele ment a kosz és nem fut olyan szépen mint régen. A vázba elnyalta a fél menetet bár ez lehet hogy nam a monoblokk hibálya.

Tapasztalat

Enyi pénz nem sok érte mert egy erős, tartós cucc.

Erre ajánlom

Dirt, XC

Ennyiért vettem
5000(használtan)
Csatolt képek
FSA BB-9000 MegaExo  2008 középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tubakka avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1hónapja használtan került hozzám mint az LX Hollowtech 2 hajtás csapágy része! :)

Csendes akadásmentes, kíváló tömítéssel (dupla O-gyürüs) és túlméretezett csapágyal (elég széles az tuti) elátva. semmi kotyogás! Könnyü 141g a kerámia bettétes még ennél is az 100g

Hátrány

Személyes tapasztalatomra hivatkozva elmondhatom, ill. írom :), hogy NINCS!

Esetleg az újonani ára kicsit húzós! De ezt is honnan nézve! :)

Tapasztalat

Azt nem tudom elönye vagy hátrány, hogy shimanó csapágyazás helyett FSA van a Shimanó LX hajtóművemhez! Nekem jó azt ennyi! :D Bár mondták többen is, hogy a Saint a legjóbb, de ez is nézőpont kérdése, meg persze pénztárca! /bár a Saint olcsóbb!

Azt tudom tőlem kap rendesen úgy mint a kerékpárom tőbbi része is!

Erre ajánlom

integrált hajtómüvekhez tutira! :D

Ennyiért vettem
hajtómüvel használtan 8ezerért! :D
Csatolt képek
FSA BB-9000 MegaExo  2010 középrész
kicsit tré a kép minősége
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
méretek (mm):

Angol menet: 68/73 mm


tömeg:

141 g


 
ház anyaga:

Alumíniumötvözet


 
további információk:

Eloxált csészék és szár


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA BB-9000 MegaExo termékkel kapcsolatban: