- Egyszerű szerelhetőség
- XTR szín. Jól mutat az XTR kar mellett, mert azonos a színe.
- Drága ez a Shimano középrész
- Nem túl jó tömítés (alább részletezem).
Egy sáros menet után teljesen beállt ez a Shimano középrész. Mint kiderült belülről kapott vizet. Az Extralite nyeregcsövem tetején lévő lyukon jutott be a sár+víz a vázba le a középcsapágyhoz. (A lyuk azóta betömve parafadugóval.) Viszont pont emiatt van az az összekötő műanyag. Az szigeteli a csapágyat a vázból jövő szennyeződések ellen. Ezek szerint nem túl hatékonyan. (Bár az lehet, hogy extrém mennyiség volt neki.) Maga a csapágy belső fele ugyanis nem szigetelt. Igazából nincs vele extra bajom, de semmivel se nyújt többet, mint a Deore. Nem mértem le, de pár gramm különbségnél több nem lehet. Vagyis semmi nem indokolja ezt az aránytalanul magas árat. A szinét leszámítva nem nyújt semmivel se többet, mint egy Deore. Most átpucoltam a csapágyakat. Így egy darabig még talán el fog menni, de utána szerintem Deore-t fog kapni a bicó.
Hát én igazából semmire. Csak akkor, ha a színe miatt ragaszkodsz hozzá.