Truvativ Giga Pipe Team DH 2012 középrész

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 13.250 Ft - 14.920 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



46-56 (56 vélemény)
Rendezés

songoQ avatar
songoQ
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szerintem kircsi
Hátrány
nem találtam
Tapasztalat
én bevallom őszintén csak azért irok mert csodálkozom az előttem lévők irásain.mert egyszerűen hihetetlenek. előszőr is másfél éve használom és azon kivül hogy az O gyűrű néha leesik helyéről és kb 3 hónapja mikor erősen rátaposok pedálra akor kicsit recseg semmi baj vele. recsegést megértem hisz másfél éves és kapott mindent. beleértve itt két tél havas esős sós latykát. nagyon sok port. tavaszokkal a sok sár. ennyit a természetről. a letörés uhrások az hogy már két pedál tengelye is meghajlott szóval nem kiméltem vissza kell térnem arra továbbra is csodálkozom irásotokon. ja és még sose lazult le a hajtókar sem. én nem értem biztos ezt a tipust használjátok???
Erre ajánlom
mindenre
Szerinted hasznos?

James Bondyeah avatar
James Bondyeah
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
viszonylag kevés !!
Hátrány
Nekem 1,5 év alatt ez a 3-ik !! Nagyon szar a tömítés hamar meghal kotyog recseg és eltörött a belső ipari csapágy is nekem !! Csak fulltelóba ajánlom!
Tapasztalat
fent
Erre ajánlom
dh/fr dirt street dual
Szerinted hasznos?

Karcsi avatar
Karcsi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, lehet kapmi :) Erös tengely.
Hátrány
Nem tudták megoldani, hogy a víz ne kerüljön be a bal oldalon a csapágyakhoz. A jobb oldalt a hajtómű lánckerekei védenek annyit, hogy ott nem tud a víz bejutni.
Tapasztalat
Ennyi pénzért megoldhatnák a csapágyak tömítetségét. Hiába van benne 4 db zárt ipari csapágy (természetesen szabványon kívüli) bejüt a víz és teljesen tönkreteszi az egészet.
Erre ajánlom
Csak olyanoknak akik tiszta körülmények között használják.
Szerinted hasznos?

Márkus János avatar
Márkus János
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Tapasztalat
Ha nem birja a sarat miért nem viszitek vissza, van rá egy év garancia.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petike avatar
Petike
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
iparis, erős, nem törik
Hátrány
szar fos szar, 2hónap után belekerült valami, és nyikorogni kezdett, meg darálni benne valami homokszem, több havernak recsegni is kezdett, na én ezt nem vártam meg, vettem egy Race Face-t
Tapasztalat
ha talán nem viszed koszba akkor jó, de nekem egy iparis DH monoblokk bírja a sarat, azért DH, hogy mindent bírjon! sztem egy kalap szar emiatt, felháborító hogy sarat kerülni kell egy DH monoval vegyél Race Face Evolve DH-t sokkal jobb, bár picit drágább
Erre ajánlom
DH, FR
Szerinted hasznos?

Bence avatar
Bence
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erös 4 csapágyas!
Hátrány
Nem birja a sarat!
Tapasztalat
jól birja a kikééépzést de aa sár halálos!
Erre ajánlom
dirt, street, fr, dh de csak száras napos napokra!
Szerinted hasznos?

Paly avatar
Paly
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Egy ideig biztos nem törik el, mert cr-mo a tengelye.
Hátrány
Egy idő után, nálam ez 1 hét volt. Iszonyatosan elkezd recsegni, pedig csak 65 kg vagyok, ráadásul ez egy DH középcsapágy. És én inkább Streetelek. Hülye szerszám kell hozzá és nehéz beszerezni. Vagyis nálunk nehéz.
Tapasztalat
Az előző ridernek üzenem, hogy vegyen egy háromrészes cr-mo hajtóművet az tartani fog. Mondjuk drága, de erősebb akármelyik középrésznél! Én is ilyenre gyűjtök.
Erre ajánlom
Komolyan mondom arra használható amire akarod DH, DIRT, STREET mert erős csak recseg. Nekem nem lazul ki. Viszont nekem még mindig akadva mozog, pedig már megvan egy ideje.
Szerinted hasznos?

Mozsár avatar
Mozsár
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó
Hátrány
Lehetne jobban is tömiteni!!!
Tapasztalat
Igazából már tudom milyen m.blokkot vegyek, mert a 100kilóm alatt elég sok meghalt már!
Erre ajánlom
SEMMIRE,az enyém 6 hónap után meghalt(a tengely)!!!!és a csapágyak is szétmentek!!!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Crazy avatar
Crazy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
4 ipari , finoman mozog brutál erős.
Hátrány
Ha még zsír új akkor alig forog de ez max 2 napig tart. Másfél 2hónap útán naponta kilazul.
Tapasztalat
Utálom naponta húzogatni , de ha ez titeket nem zavar akkor KIRÁLYYYY!!!
Erre ajánlom
Dirt / DH / Street. Meg akinek van idejeje naponta húzogatni.
Szerinted hasznos?

Petya avatar
Petya
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ISIS-es, brutál erős tengely
Hátrány
Másfél hónap kemény használat után elkezdett minden tekerésre hangos kattanással válaszolni!!! Igaz, hogy sokszor használtam poros helyen, dehát akkor is! ennyiért... na mindegy szerencsére volt alkalmam kicserélni egy alig használt RECEFICE Evole FR-ra azmeg most faszán műkszik.
Tapasztalat
Máá leírtam^^
Erre ajánlom
Annak akit nem zavar a hangos kattogás mindenre mert brutál erős.
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
4db ipari-csapágy, iszonyt merev, és én 10500ért vettem :-) Egyébként még csak 2 hete van+
Hátrány
Először, mikor berakod, hátrafelé tekerésnél nehezen mozog, de idővel "bekopik". Egyébként semmi!
Tapasztalat
Szerintem nagyon megéri. Nem sokkal drágább, mint a Truvativ GigaPipe DH, de könnyebb&jobb. Ha jó cuccot akarsz, vedd ezt. Vagy a RaceFace-t) Ja, lehet, hogy nem 2003-as, hanem 2004-es!
Erre ajánlom
DH/Freeride/Dirt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-56 (56 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

4 db zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • 68/73x113/118/128
  • 73Ex128
  • 83x128
  • 100x148

A 68/73-as típus adapterrel állítható.


tömeg:

319


 
tengely:

Extra merev GigaPipe Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

CNC megmunkált alumínium


 
további információk:

Rögzítő csavar: M12


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Giga Pipe Team DH termékkel kapcsolatban: