-Borzasztó masszív darab.
-zárt iparis csapágy két oldalt, ami cserélhető. nagyon finoman forog
a hajtókar pontosan illeszkedik a tengelyre és a végtelenségig forog, ha nincs rajta lánc
-por védelem jó!
-tengely bordái borzasztó erősek, hajolni nyalódni nem fog az biztos.
Hát sajnos van neki egy kis baja:
- ha rendes szerszámmal hajtja is be az ember a bordák (a csapágycsészén) szépen el tudnak nyalódni, de nem is kicsit. Ezt megcsinálhatták volna erősebbre is. Ha ezt orvosolták volna akkor simán 5/5 lenne.
Ha az egészet egybe vesszük akkor talán az egyik legmasszívabb mono amivel eddig találkoztam. Ha az embernek sikerül belőni a megfelelő tengely méretet akkor simán egy életre szóló társ lehet belőle. Ha van hozzá szerszámod akkor simán szét lehet szedni, meg összerakni. Nem igényel túl sok odafigyelést. Egy jó dagonyázás után egyszerűen kirakja az ember az esőre és a nap végére megint szép és tiszta lesz.
Még a leg elején volt, hogy hajtókart akartam leszedni a tengelyről. Na de azte elfelejtettem, hogy ez ügye üreges... na most miután beleerőltettem kb 2 centi hosszon a hajtókar lehúzót a tengelybe jutot eszembe, hogy azt a lyukat valamivel le kéne zátni, h. megakadjon benne a leszedő.... mondanom sem kell a tengelynek semmi baja sem lett, de a szerszám az ott kuka. Leszedte róla a menetet végig...
dh xc dirt fr ami csak van...