-Tripla defektállósága van a Bontrager H4-nek,
-kemény a futó felülete, sima és halk,
-a szélén a kapaszkodók jól jönnek a kanyarodáshoz, nem csúszik a poros/vizes utakon sem,
-enyhébb terepen is szépen fut,
-fényvisszaverő csík az oldalán.
-talán az ára, főleg ha nem is bír sokat., (szerk. 14.07.23.)
-illetve egy kicsit nehéz, gondolom a tripla védelem miatt.
Hátul használom a Bontrager-t, a Schwalbe Deltát váltotta, szélesebb keményebb és talán biztosabban is fut, mint a Delta hátul (viszont előre kiváló a Delta). Eddig jól fut, kíváncsi vagyok a defektállóságára is...
Eddig több, mint 5000km van benne ÉS MÉG NEM KAPTAM DEFEKTEK VELE!!! (kop-kop-kop). Nagyon jó választásnak tűnik, alig kopik, jól tarja a levegőt (kb. 3havonta kell "utánpumpálnom"), jól tompítja az utak hibáit (700x35) és jól bírja a súlyomat, nem csak a küllőnek kell "cipelnie". Napi szinten van használva, igaz inkább városban, ritkán gát tetején.
Szerk.II.: Több, mint 6000Km-rel a háta mögött, még mindig bírja a gumi, napi szinten van használva némi (kisebb-nagyobb) túrával megspékelve, még mindig defekt mentes(!). Az oldala kezdett megrepedezni, de gondolom ennek oka lehet az is, hogy a télen egy helyben állt kb. márciusig. Mára kicsit sűrűbb lett a levegő pótlás igénye, havi 1x rá kell pumpálnom. Megkopva még alig van, kíváncsi vagyok, mennyi van még benne...
Minden napi használatra, túrázni, városi tekerésre, illetve enyhébb terepre is alkalmas