Continental Contact II külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szép kidolgozású, korszerű mintázatú, csöndesen gördülő, jó rezgéselnyelő képességű gumi fényvisszaverő csíkkal.

Hátrány

Drága, kevés helyen kapható.

Tapasztalat

15.500 km-t futott CityContact gumijaim után váltottam a Contact gumikra. A mintázat neve Contact II, de a gumi oldalfalán a Contact felirat szerepel, ami arra utal, hogy ez lesz az elkövetkező évek "alap" Contact mintázata.

Ha elolvassátok a CityContact-ról írt véleményemet, akkor láthatjátok, hogy igen magasra került nálam a városi gumik mércéje. Ehhez képest is elég meggyőző volt számomra a Contact II első használatra. Könnyen és csöndesen gördül, szinte teljesen elnyeli a kisebb úthibákat, miközben nem tűnik nagyon vészesen lassúnak, persze az 526 g-os tömegnek és a valóságban is 31 mm-t közelítő szélességnek (a 32-es CityContactnál 30 mm-es szélességet mértem) megvannak a maga jótékony és kevésbé jótékony hatásai. Persze ami nyáron plusz tömegnek és felesleges szélességnek tűnik, az egy téli napon havas, nedves útviszonyok között, megpakolt csomagtartóval már mindjárt előnnyé változik, hiszen senki sem akar -5 fokban defektet szerelni, vagy minden kanyarban megcsúszni. A fékezhetősége és tapadása jónak tűnik, de hogy milyen is valójában és hogy a laminált szerkezetű mintázat hogy vizsgázik élesben, az majd a következő (terveim szerint ismét végigbringázott) télen derül ki. Tiszta utakon, nyári napsütésben szinte minden gumi megbízhatónak tűnik...

Eddig minden szép és jó, de azért a pénztárcám még sajog :) az egy pár gumiért kiadott 15.000 Ft miatt. Ezért az ár/érték arány egyelőre csak 4 répa.

Erre ajánlom

Egész évben, többnyire városban bringázóknak, akiknek legfontosabb, hogy minden körülmények között megbízható teljesítményt nyújtó gumi legyen a bringájukon.

Ennyiért vettem
7500
Mért tömeg
526 g
Csatolt képek
Continental Contact II  2013 külső gumi
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 20 x 1 3/8
  • 20 x 1,75
  • 26 x 1,75
  • 700 x 28C
  • 700 x 32C
  • 700 x 37C
  • 700 x 42C
  • 700 x 47C

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 20 x 1 3/8: 58-70psi
  • 20 x 1,75: 45-58psi
  • 26 x 1,75: 45-58psi
  • 700 x 28C: 80-102psi
  • 700 x 32C: 70-85psi
  • 700 x 37C: 58-85psi
  • 700 x 42C: 50-85psi
  • 700 x 47C: 45-58psi

 
szövetsűrűség (TPI):

180


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (SafetySystem Breaker)

 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

Igen


tömeg:
  • 20 x 1 3/8: 450
  • 20 x 1,75: 520
  • 26 x 1,75: 690
  • 700 x 28C: 500
  • 700 x 32C: 550
  • 700 x 37C: 600
  • 700 x 42C: 670
  • 700 x 47C: 740

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Contact II
2 válasz
utolsó: 2017. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Contact II termékkel kapcsolatban: