Continental Contct Plus külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2017 (frissítve: 2017.06.)
  • Listaár: 9.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Viktor082 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó defektvédelem,

Reflex csík a gumi oldalán,

Jó mintázat,

Gördülési ellenállása kicsi,

Hátrány

Súly,de valamit valamiért,

Ára,

Tapasztalat

Nem olyan régen vettem,a hátsó kerékre tettem fel.Eddig defektem nem volt vele, aszfalton gurulok általában,ritkán terepen is.622-42 méretben van,4.5-bar nyomáson használom.Elég ballonos,nekem nagyon bejött,sok az út egynetlenség felénk.Esőben mintha kicsit bizonytalan lenne amikor gyorsabban kanyarodok,de eddig nem csúszott ki alólam.Menet közben érdekes hangja van,nem hátrány,először furcsa volt,de hamar megszoktam.

2018.06.15.

Már egy éve használom,defektem nem volt eddig,aszfalton és földúton is használtam.

Sajnos bekövetkezett amitől féltem,tegnap reggel a nedves úton megcsúsztam,és hatalmasat estem,pedig nem mentem gyorsan. Mintha jégen lettem volna,az útpatka fogott meg,majd jött a ,,repülés,, A ball lapocka csontom eltört...

 

2018.09.13.

A gumi oldalán,a feliratoknál és a reflexcsík felső élénél repedések jelentek meg. Tavaly vettem,ahhoz képest elég hamar kirepedezett, 4.5 bár nyomáson használom,nem mondhatnám hogy lapos gumival közlekedek,télen nem nagyon használtam. Kicsit csalódott vagyok,nem gondoltam volna hogy ilyen hamar repedés lessz rajta,nem az olcsó gumik közé tartozik.

Esős időben,nedves úton nagyon óvatosan!

2019.06.06.

A gumi oldalán,közvetlen a drót perem fölött végig mély repedés keletkezett,egy helyen kilyukadt és kihasadt a belső is. Mivel a drót peremnél van a repedés,szinte észre sem vettem mert a felnitől nem lehetett nagyon látni. A megengedett max. nyomás 5 bar,én 4.5 baron használtam. Azért választottam ezt a típusú gumit,mert e-bike -ra is ajánlották,nagyobb súlyhoz,csomagos túrákhoz,gondoltam ,,bebiztosítom,, magamat,tartós,ballonos,defektvédelem,reflexcsík... Sajnos óriási csalódás!!! Két évet bírt ki,km nem sok van benne,igazából munkába járásra használtam tavasztól késő őszig ,alig  kopott valamit. A boltban azt mondta a boltos,hogy sajnos fogyasztói társadalom van...hát b.ssza meg a gyártó,hogy egy majdnem 10000 Ft. gumi csak ennyit bír ki!

Az első kerékre City Rideg II gumit tettem tavaly májusban,párban vettem,most tettem fel hátra a párját. Az a durva,hogy az első keréken egy év használat után a gumin a reflexcsík alsó és felső élénél körbe van repedve,a feliratnál az egész oldala repedezett.

Szóval Conti...egy rakás sz.r!!! Többet ilyen márkájú gumit nem veszek! Nagy csalódás,főleg hogy két fajta gumit használok és mindegyik gagyi,pedig az árát megkérik.

Hogy kinek,mire ajánlom??? Hm...pénzkidobásra,mérgelődésre,csalódásra.

Erre ajánlom

 

Városban,vagy túrázni aszfalton és néha földúton egyaránt megállja a helyét,néhány km erejéig utánna kuka.

Ennyiért vettem
7500 Ft.
Csatolt képek
Continental Contct Plus  2017 külső gumi
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 32
  • 37
  • 42
  • 47

 
defektvédelem:

Continental Plus Breaker


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Contct Plus termékkel kapcsolatban: